TikTok на рекламния хоризонт

TikTok на рекламния хоризонт

TikTok на рекламния хоризонт

TikTok е сензация при социалните медии, която се разпространи светкавично сред младежите. Толкова бързо, че много хора, особено тези над 25-годишна възраст, все още нямат представа какво е това. Рекламирането в нея обаче тепърва ще се развива, затова е добре да се запознаем с някои основни правила на взаимно полезното присъствие в този нов хит.

Ето какво споделят от агенция Monumental Marketing, фокусирана върху подпомагането на клиентите си в разрастването им чрез дигитални и пиар решения. Текстът е от блога на агенцията и е публикуван със съгласието на екипа.

Оригиналност

На първо място, един от най-лесните начини да промотирате бранда си в платформата определено е да създадете свое собствено съдържание. Трябва просто да създадете свой собствен канал, който след това да бъде запълнен със свързани с бранда ви видеа.

В засисимост от това колко пари искате да инвестирате в това съдържание, може да бъде и сравнително евтино начинание. Видеоклиповете в TikTok са с продължителност до 15 секунди, но е възможно да публикувате и такива до 60 секунди във формат, подобен на историите. За минимални разходи клиповете с водни марки и брандиране могат да се показват като реклами, които да достигат до потребителите чрез таргетирана употреба на хаштагове.

Ползотворното използване на бранд канала би включвало създаването на оригинално съдържание, което е наистина интересно, а следователно и печелившо. Комедията е чество срещана в TikTok общността – защо да не опитате да направите няколко забавни видеа, които биха се споделяли сред потребителите? Както споделят от агенцията Collaby, хаштаг предизвикателствата също могат да бъдат ефективни, ако са приети от достатъчно хора. Основната публика на TikTok са тийнейджърите и младежите, така че забавните предизвикателства ще им допаднат.

Инфлуенсърство

Инфлуенсърите са съвременен феномен, който може да се разглежда като говорещ и ходещ билборд. В средата на TikTok те са във възход, защото създават оригинално вирусно съдържание, като например уроци за разкрасяване и шеги. Достигането до тези хора, както бихте го направили в платформа като Instagram, може да направи чудеса за показването на бранда ви. Тези създатели на съдържание могат да натрупат хиляди, ако не милиони последователи в каналите си. Да не говорим, че жанрът на съдържанието им ви помага да насочите по-конкретно рекламите си.

Важно е да имате предвид, че повечето от потребителите на TikTok са под 18-годишна възраст. Това доста ограничава типовете продукти и услуги, които могат да се рекламират там. Едно дете не би било удовлетворено да види любимия си инфлуенсър как промотира нов крем за бръснене. Следователно, имайте на ум, че маркетингът ви ще бъде ограничен до подходящото за възрастовата група и според интересите на по-младите поколения.

Рекламите са на хоризонта

В момента реклами в TikTok се виждат рядко. Според Social Media Examiner средната цена на CPM е 10 долара и може да достигне до 300 000 долара общ бюджет при по-големи кампании. Рекламите в платформата могат да се пускат, както във всяка друга социална медия, но в момента не се примат всички предложения за кампании от брандове. В бъдеще обаче ще има повече възможности за реклама, затова наблюдавайте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ