нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Най-добрите отговори на въпроса "Как съдържанието в TikTok става вирусно?"

Getty Images

Какво наистина работи в TikTok и върху кои елементи трябва да се фокусирате в опитите си за създаване на съдържание за платформата?

Най-добрият отговор наистина е органичното съдържание, след като потребителите на TikTok реагират по-добре на реклами и кампании, които са в съответствие със стиловете на презентация и форматите на обикновените потребителски клипове в приложението. Но, ако искате да стигнете по-далеч, проучване на екипа на SEMRush може да ви помогне.

Платформата е провела анализ на 300 от най-популярните клипове в TikTok, за да измери кои са общите елементи във всеки от тях и какво въздействие може да има, включително от гледна точка на хаштагове и ключови думи.

Откритията може да помогнат и за вашата стратегия. Вижте ги в инфографиката.

По материал на Social Media Today

още от Маркетинг