Затвори

Брандинг с аромати - това се помни!

Снимка: Shutterstock

Луксозните хотели и курортни комплекси по света въведоха различен начин за привличане на клиенти – маркетинг с аромати. Но не какви да е, а специално композирани за конкретната марка.

За тази иновация разказа нюйоркският сайт за дигитален криейтив и технологии PSFK. Тя се въвежда не само от хотелите, но и от магазините за търговия на дребно, спортните зали, модните изложения, тематичните увеселителни паркове. Всички те работят с парфюмериите и специални агенции за брандинг чрез аромати, за да създават уникални свои миризми, които да ги изпълят.

Такъв пример е американската хотелска верига Thompson. Тя ароматизира стаите за гости в хотелите й и в откритите хотелски пространства специално изработен за нея парфюм на име Velvet. Парфюмът е създаден от нюйоркска агенция за брандинг чрез аромати "12.29" и е предназначен за мебелите, завесите, покривките в хотелите с повърхности от кадифе или естествена кожа. От "12.29" обясняват, че ароматът на точно тази хотелска верига съдържал "дълбочината на патладжана с леки нотки на черна кожа, свеж тютюн, одимено кедрово дърво и дълбок мирис на пачули". Всички тези миризми се смесват в парфюм, направен за да създаде "усещане за естетика и небрежен лукс“ и да активира още едно от човешките сетива по време на преживяването в хотела - обонянието. 

"12.29" работи и с друга хотелска верига в САЩ по създаването на уникален аромат, с който да се направи брандинг - Quin. За тези хотели агенцията изработва парфюм, който съчетава "нотки на чист лен, пресен пипер, току-що откъснат ветивер, сочен касис и опушен кашмеран“.

Продължава на страница 2.

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йордан Узунов е директор производствена дирекция в СТЕМО. Магистър по компютърни системи и технологии от Техническия университет - Варна. Сертифициран ИT одитор от международната неправителствена организация ISACA - Асоциация за одит и контрол на информационни системи.

Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Цитат на деня
Виц на деня

Снимка: Shutterstock

Валутен калкулатор

Валутен курс за 20.07.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 20.07.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.68128
0.594785
CNY
10
2.46917
4.04994
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.18663
0.457325
RUB
100
2.64111
37.8629
USD
1
1.67595
0.596677