Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - II

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - II

Брилянтни реклами, които вероятно ще грабнат награди в Кан - II

Светът на рекламата е притихнал в очакване на най-важното си международно събитие за годината - международния рекламен фестивал в Кан, Франция, Cannes Lions, а ние продължаваме да ви представяме претендентите за неговите най-високи призове. 

Тази година фестивалът за световна креативност ще се проведе между 17 и 24 юни. Както винаги, ще бъдат показани и отличени от международно жури най-оригиналните, красиви, ефективни или високотехнологични рекламни инициативи от държавите. Някои от тях станаха "вирусно" популярни в мрежата. Други имат отличен отзвук на локално ниво. 

Ето още от най-забележителните рекламни кампании в света за последната година, подбрани от Adweek. 

“Unlimited Stadium” - реклама на Nike от агенция BBH Сингапур. Nike създава красиво проектирана пътека за бягане под формата на обувка в квартал на Манила. 200-метровата линия за бягане е осветена от LED екрани, приканващи тичащите на виртуално състезание срещу аватари на тях самите. Експерименталният спортен маркетинг винаги е много атрактивен. Вижте. 

............

"The Line-Up Song" - една реклама на "Кока-Кола" от агенция FP7 в Кайро, Египет. След 6 години извън световните състезания, повечето хора в Египет не познават дори собствения си национален отбор по футбол. Но "Кока-Кола" открива гениален начин да ги накара да научат кои са играчите му по имена. От компанията, заедно с творческата агенция, използват детска рима, популярна сред египтяните от ранната им възраст. Повечето хора в страната я знаят наизуст. Думичките в нея били сменени, за да бъдат включени имената на футболистите. 

 

.............

"Най-големият задник на света" - една реклама, която грабна световното мъжко внимание. Изработена е за огранизацията Donate Life, от Martin Agency Ричмънд, Вирджиния. Разказва се за ужасно държащ се мъж, който в крайна сметка успява да спаси животи като става донор на органи. 

............

“Gravity Cat” - японска реклама за Sony PlayStation, от агенция Hakuhodo Токио. Още за нея може да прочетете тук

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ