Завръщането на един old school маркетингов метод

Завръщането на един old school маркетингов метод

Завръщането на един old school маркетингов метод

Беше февруари 2014 г. Бях болен. 

Целта ми бе да вкарам моя бивш бранд за модни аксесоари в бизнеса на Urban Outfitters (известна американска марка модно облекло от Филаделфия - б.р.).

Имаше публикувани само няколко материала за нас в медиите. Медийното покритие беше привлякло вниманието на всички други, но не и на моята целева публика - възможните купувачи на нашите аксесоари. 

И тъй като не можех да ги накарам да се свържат с мен, нямах друг избор, освен аз да се свържа с тях. 

Но имаше един проблем. 

Електронната поща беше пренаселена, а в същото време беше невъзможно да се продава мода по телефона. 

Освен това местни хора ми разказваха колко много им се търгува по тези начини. Така че аз имах нужда от един различен канал да достигна хората, при който съобщението ми няма да се изгуби в нищото. 

Тогава получих прозрението: Излез от дигиталния шум и подходи лично. Скочих пред компютъра и написах едно писмо, поръчах няколко персонализирани пощенски картички и каталози от PS Print - онлайн компания за принтиране в Калифорния. По-малко от месец, след като изпратих всичко по пощата, получих обаждане от клиент, който беше харесал няколко стила в нашия каталог. Недълго след като бях седнал да пиша писмата, получих обаждане от Urban и бившият ми бранд беше взет от нея. 

Това бе емоционален момент за мен. Една цел, която преследвах 2 години, най-сетне беше постигната. 

Кой би си помислил, че дължа този успех на добрата стара бавна поща? 

Има една статистика за Щатите (която отразява тенденция вероятно в повечето развити страни): броят на получаваните от хората пощенски писма намалява. За Съединените щати от 213,1 млрд. писма, изпращани през 2006 г., той пада до едва 154,2 млрд. през 2015 г. Това е с 27,6% спад само за 9 години. Означава, че вече има по-малко боклуци, които хората да изхвърлят при сортиране от пощата. На нас, предприемачите, се дава невиждана възможност да изпъкнем на дневен ред и буквално да попаднем в ръцете на идеалните си клиенти. Има голяма сила в това. Особено когато рекламата е навсякъде и вниманието е с все по-къса продължителност. 

Ако се опитвате да достигнете клиенти от високия сегмент, този old school маркетингов метод все още съдържа много потенциал. 

Помислете за творчески начини, по който да внедрите директния маркетинг чрез поща. 

Браян Робъртс, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ