Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Дарете кръв за трона!

153

Фестивалът South By Southwest (SXSW) в Щатите отново привлече много от звездите в света на киното, филмови и технологични творци, дигитални специалисти. 

SXSW е годишна конференция, която съчетава в себе си музикално събитие и филмов фестивал. Програмата съдържа панели с различни теми, от "Храната на дистопията: отвъд бъговете и боба", до "Да борим проблема с бездомността с етична технология". Това бе изобилие от събития, работни срещи и дискусии по теми, включително за интерактивните медии, технологиите, филмите и музиката, да не говорим че се говореше много и за бизнес и развлечения, разказва Inc.com.

По време на фестивала се състояха т.нар. активации - събития на експерименталния маркетинг, извършвани от големите брандове - те изглежда инвестират все повече пари всяка година, за да създават шум сред поколенията. Така например, в рамките на една активация "Доритос" веднъж плати на Лейди Гага да влезе в ролята на машина за пакетирани храни. Марката матраци Beautyrest пък организира 8-часово музикално изпълнение пред 150 души, които не се познаваха помежду си и трябваше да легнат и да спят един до друг върху нейните матраци. 

Мисията на фестивала SXSW тази година бе "да помага на творческите хора да постигат целите си". Затова, по време на него в Остин бяха проведени няколко нови бранд експеримента. Водещ сред тях бе този на филмовата мрежа HBO. 

Ето какъв бе той.

За да промотира предстоящия сезон на хитовия сериал "Игра на тронове", HBO организира скъпоструващо събитие в средновековен стил, изпълнено с облечени като дотраки хора. Имаше и диви същества, както и хора, облечени като "членове на фамилиите Старк и Ланистър". Мрежата партнира с американския Червен кръст, за да окуражи участниците в SXSW "да дадат кръв за трона", тоест да станат доброволци кръводарители. Облечени като свещеници лица отдаваха почит на присъстващите, решили да дарят кръв. 

Активацията на HBO бе в центъра на вниманието на фестивала  и съдържаше още предсказания на бъдещето, битки с мечове и дори оркестър от 24 души, изпълняващ части от партитурата на "Игра на тронове". 

още по темата
още от Маркетинг
22
Сряда
Май