Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Често пропускани въпроси за маркетинга на малкия бизнес
В опита си на автор и лектор по маркетинг се обиграх в разпознаването на т. нар. често незадавани въпроси - "Frequently unasked questions" или FUQs, по дефиницията на колегата ми Джон Джанч.
Това са въпросите, които аудиторията трябва да задава, но ги пропуска поради една или друга причина. Понякога, защото не е достатъчно навътре в темата, друг път, защото не й се дава такава възможност. Или пък понеже хората в нея се притесняват да говорят публично.
По мое мнение, в темата за маркетинга има един често пропускан въпрос, който е важен. Той е:
Коя е най-важната маркетинг дейност за малкия бизнес?
Отговорът е следният:
Най-същественото и най-очевидното е малката фирма да създава съдържание. Това трябва да е крайъгълният камък на всяка маркетинг активност.
Стартирайте фирмен блог, YouTube канал, регистрация в Twitter или във Facebook. Преди това изгответе стратегия.
Как една рекламна агенция използва Instagram
Помислете какво искате да кажете и защо го казвате. Определете мисията си, това което прави фирмата ви специална, гласът ви. Опитайте да погледнете на света от гледната точка на потенциалния си клиент. Как покупката от вас ще промени живота му? Как ще го облекчи?
Помнете, добавената стойност, която предлагате, не е това, с което се занимавате. Тя е това, което правите за другите. С други думи, не говорете директно за особеностите на продукта си. По-скоро за начина, по който ще бъдете от помощ.
Друг въпрос, който следва логично:
Защо маркетингът със съдържание да е толкова важен?
Съдържанието винаги е било част от маркетинг микса. Освен това някои последни технологични развития го направиха от критично значение.
Технологиите еволюираха така, че премахнаха пречките пред публикуването. Някога маркетингът имаше нужда от голям бюджет и достъп до печатната преса, за да създава и доставя съдържание в по-голям мащаб. Задължително бе да си купува достъп до аудитория. Сега всеки може да направи съдържание, което се свързва директно с хората и им позволява да го споделят, да се информират и забавляват с него. Както и да го препоръчват.
Потребителското поведение се измени. Преди търговията бе на предна линия. Сега ролята й е изместена от интернет като пространство, където хората имат свой паралелен живот, своя идентичност, харесват, купуват продават.Това е мястото, където проверяват големите продукти и ги сравняват, преди да ги закупят.
Кой всъщност го е грижа за това, което има малкият бизнес да каже?
Заради това, че всеки (човек, марка) днес има възможност да публикува и да бъде медия, светът стана много по-шумно място. Ако си мислите, че не всеки го е грижа за съобщенията на маркетинга ви, прави сте. Но и маркетинг не се прави за всички, нали?
Искате да достигнете този, чийто проблем бизнесът ви може да разреши.
Представете си го непрестанно атакуван от рекламно съдържание, но способен да отсее истински добрата маркетинг история, която вие можете да му предложите.
По материал на Ан Хендли - автор на сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
НАП продава автогарата в Перник
Политика |Panasonic намалява прогнозата си за печалба за цялата година
Компании |Бизнес климатът в България се влошава през октомври във всички сектори
Бизнес |5 мита за игрите на карти
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |Какво предлага Бюджет 2026 и защо не се хареса на никого?
Икономика |„Лукойл“ е получила оферта за закупуване на международните ѝ активи. Кой е купувачът?
Бизнес |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Между реалността и свръхестественото: Всеки трети у нас вярва в живот след смъртта, а две трети – в кармата
България |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Тръмп намали митата върху вноса от Китай до 47% след „невероятната“ среща със Си
Икономика |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.