Видгнете шум в Instagram

Видгнете шум в Instagram

Видгнете шум в Instagram

Oт Levi's до местните магазини за домашно приготвена храна – бизнесът от всякакъв мащаб се включи в приложението за обработване и споделяне на снимки Instagram. Надеждата бе, че и чрез него може да се прави маркетинг. Особено имайки предвид нарастващата му потребителска база, която надмина 1 млрд. души по целия свят.

Кое прави Instagram по-различна платформа в сравнение с останалите мрежи като Facebook, Pinterest, Twitter? То е почти изцяло базирано на снимките. През годините се показа като ефективен инструмент, който допълва дигиталния маркетинг, при нарастващо внимание към него. Компаниите бързо могат да си спечелят разпознаваемост, както и потребителска лоялност, чрез течащия поток от снимки, които помагат да се персонализира бранда.

Една от марките, които извлякоха голяма полза от Instagram например, в началото бе гръцкото кисело мляко Chobani. Ето как: Само няколко седмици след като тази марка се присъединява към платформата, тя привлича в САЩ лоялна група от около 9000 последователи. Те помагат на компанията да се изстреля от не толкова познато допълнение към менюто, към силно разпознаваем хранителен продукт. Chobani създаде шум за себе си в Instagram като окуражи последователите си да споделят техните собствени снимки и да участват в седмични състезания.

Имайки предвид всичко това, как може да се използва Instagram за маркетинг? Например, като използвате някои от следните 5 съвета:

Промотирайте стоките и услугите си. Публикувайте творчески снимки на това, което компанията ви произвежда. Избягвайте скучните кадри, както и стереотипните снимки, които се купуват от сайтове за продажба на илюстрации. Освен това избягвайте информационните графики и снимките с много текст. Мястото им не е в Instagram.

За да избегнете пренасищане с присъствието на марката, не показвайте снимки на продуктите си повече от 3 или 4 пъти дневно. И избягвайте да публикувате същата снимка два пъти. Повторното публикуване на снимки е водещ мотив Instagram общностите, прикрепени към дадена марка, да се свиват.

Организирайте фото състезания. Те могат да бъдат забавни, безплатни. Свободен начин са да привличате хора и да си взаимодействате с тях. Чрез надпреварите със снимки можете да успеете да превърнете някои от участниците в свои клиенти. Как да организирате конкурс?

Продължава на следващата страница.

Помолете последователите си в Instagram да ви предоставят персонални снимки на продуктите ви. След това изберете най-добрата. Освен това, за да убедите потребителите да се насочват отново и отново към вас, можете да организирате кампания "снимка на деня".

Направете състезанието си в Instagram лесно и забавно. Вземете предвид маркетинг наградата си. Levi's (@Levis) например прави ефективна кампания - #iamlevis Instagram photo competition. В опит да открие следващия си звезден модел и да достигне по-широка аудитория, компанията моли феновете си по целия свят да публикуват свои снимки, в които носят любимото си облекло на Levi's. В рамките на състезанието хората споделят повече от 3500 снимки в платформата. Победителят заема място в рекламна кампания на марката - "Go Forth".

Създайте снимки, които съдържат промоционални кодове за ексклузивни намаления и талони за покупка на нови продукти.

Представете обстановката зад завесите. Покажете на клиентите си какво се случва в компанията ви като публикувате честни изображения на служителите, които работят за вас и на това какво те реално изпълняват в работата си. Освен това може да публикувате непринудени снимки от фирмени празненства, от официални представяния на нови продукти или събития от вашия бранш. Тези проблясъци зад сцената ще ви помогнат да създадете по-жив и истински образ на марката, изпълнен с човешки лица.

Направете клиентите звезди. Изберете "потребител на деня" и след това го рекламирайте с @mention. Това може да създаде силна рекламна промоция от уста на уста и да увеличи броя на феновете и потенциални клиенти.

По материал в сп. Entrepreneur

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ