Затвори

Как да привлечете богатите клиенти

Снимка: Shutterstock

Богатите клиенти може да бъдат определени по няколко начина. Те може да са хора, които нямат търпение да се докоснат до продуктите и услугите ви и да са вече склонни да харчат за тях веднага, щом ги намерят в сайта ви. Или пък да са богати личности с разполагаем доход и желание да се сдобият с висок статут чрез това, което предлагате. 

Както и да ги разглеждате, те са хора, които най-често влизат в сайта ви, разглеждат офертите му и казват "Да!" на онлайн шопинга. 

Какво искат най-често?

Знаем, най-добрите клиенти са правилните клиенти. Това са хората, чиито нужди се свързват перфектно с ползите от продуктите и услугите. Този тип клиенти искат:

Продукти, които отговарят на очакванията им, или ги надхвърлят.

Продукти, които перфектно се свързват с желанията им, ниждите и мечтите. 

Изключително добро обслужване по всяко време. 

Отговори на запитвания, поръчки, въпроси. 

Чувство, че са специални, щом са се свързали с бизнеса. 

Когато получаваната стойност на даден продукт или услуга значително надмине цената му, те ще харчат от парите си. Психологически трикове като добавяне на стойност чрез предлагане на уникалност, или фокусиране върху ползите, може да помогнат да се продава повече на тези ценни клиенти. 

За да бъдат привлечени, трябва да направите бизнеса си красив и достъпен. Следните съвети ще ви помогнат: 

Повишете цените си. Ако сте се прицелили в този тип клиенти, те вече са свикнали с много високите цени. Затова бъдете смели. Но имайте и предвид, че обичат да се пазарят и да сключат добра сделка също както всеки друг човек. С високата цена предложете лукс и ексклузивност. После увеличавайте цените си, вместо да ги намалявате. 

Продавайте ползите. Честа грешка на много собственици на бизнес е, че продават особеностите или настройките на даден продукт. Докато ползите от него са това, което го продава, и клиентите от високия сегмент искат тези ползи да отговарят на желанията им, нуждите и идеите за бъдещето. Ясно изказвайте ползите в рекламата си. 

Коментари
Последни
Най-четени
Вчера
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Йордан Узунов е директор производствена дирекция в СТЕМО. Магистър по компютърни системи и технологии от Техническия университет - Варна. Сертифициран ИT одитор от международната неправителствена организация ISACA - Асоциация за одит и контрол на информационни системи.

Милена Драгийска е главен изпълнителен директор на "Лидл България"

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 16.07.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 16.07.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.67222
0.598007
CNY
10
2.49873
4.00203
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.21574
0.451316
RUB
100
2.68208
37.2845
USD
1
1.6688
0.599233