Клиентите са уморени да избират. Действайте!

Клиентите са уморени да избират. Действайте!

Клиентите са уморени да избират. Действайте!

Знаете ли, че затворниците в САЩ, които кандидатстват за предсрочно освобождаване, е най-вероятно да бъдат освободени въз основа на един изненадващ фактор. 

Този фактор няма нищо общо с етническия произход на затворника, с неговото поведение, с продължителността на присъдата му, или доколко тежко е престъплението му. Няма нищо общо и със самия затворник, а единствено и само с времето от деня, в което той се е явил пред комисия. 

Феноменът е обяснен подробно в статия във вестник "Ню Йорк Тахмс". На хората им е по-леко да взимат решения в по-ранната част от деня и по-тежко и трудно в късната. Често те отлагат решаването за утре, когато "утрото е по-мъдро", защото изпитват така наречената "умора на решаване". Ето защо комисиите в Щатите по принцип се оказвали по-благосклонни, ако разглеждането на случая е сутрин. 

Информацията стана товар в днешно време и клиентите са уморени да избират, те забавят поръчките си, забавят обвързването с марките. 

Кой е най-полезният начин маркетингът да реагира на това? Джейсън Форест съветва в сайта на сп. Entrepreneur. 

1. Оттеглете се от заливането с имейли. Изглежда надеждно и подкрепящо бизнесът се изпраща важна информация, свързана с интересите на хората, но без ясна и пренамерена стратегия все повече това може да се превръща в безполезни усилия. Помислете и ще видите, че последното нещо, което много от клиентите искат сега, е още един имейл. Освен, ако... Има и едно важно "Освен ако... "... кампанията ви е добре разработена и стратегически направена така, че да съответства на получателите. Планирайте кампаниите си навреме и тествайте стратегиите. Само когато стратегията ви е ясна и имате системи за тестване на разултатите, излезте от сянка.

2. Продавайте първо свобода. Това, което клиентите искат повече от всичко друго, е по-добър живот. Може да става дума за нов дом, за роботизирана прахосмукачка или услуга, която им дава повече свободно време. Хората искат определени неща, но това, което искат повече от всичко на света, е просто да се приключи с някакъв проблем и да получат свобода. Така че вместо да ги насочвате най-вече към предмети, им говорете за нея. 

3. Премахнете препятствията. Пример: Apple направи забележително лесно похарчването на много пари в нейните магазини. Човек може да си тръгне от Apple Store с компютър за 2500 долара след 8 минути. Ключов съвет: Работете за бърза организация и липса на опашки - опашките от клиенти са много вредни за бизнеса. 

Помнете, че хората работят, за да си купуват неща, с които да подобряват живота си, а не за да им се продават неща. 

Затрупването с подробности води до умора от решаване, която убива продажбите. Не давайте на клиентите друга причина да ви изключат от списъка си с решения за деня. Не пълнете пощенската им кутия с още един ненужен имейл, ако наистина не сте проверили добре таргетирането. 

Влезте в ролята на съветник и вземете всичко, което можете. 

Проправете си път през шума и умората. Помогнете на хората да постигнат това, което желаят - да подобрят живота си и да се сдобият с повече свобода. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ