Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Големите революции се случват и с малки промени

Снимка: Shutterstock

Също както много бизнеси, и вие сигурно търсите великата идея, която ще разтърси пазара и ще ви разграничи от всеки един конкурент. Търсите иновации, с които ще ви запомнят. Възможно ли е вие да създадете Следващото голямо нещо? 

Колко пъти бяхте под душа и просветлението не дойде?

Докато чакате да ви хрумне нещо ГОЛЯМО, можете да предприемете малки полезни действия, с които пак ще промените света. Как? 

Понякога внушителният напредък идва, като се фокусираме в малките неща, пише management-issues.com.

Често по-лесната стратегия - внимание върху малките иновации, без въвеждане на цели нови продукти и кампании, се оказва печеливша. Промяната в готовия продукт може да е по-революционна от въвеждането на нов асортимент от стока или услуга. И най-често е по-евтина. Много реални случаи от пазара го доказват. 

Такъв пример е стратегията на производителя на четки за зъби Oral-B. Преди време от компанията се досетиха, че много от американските потребители не забелязват, че четката им се е изхабила. Затова  започнаха да произвеждат четки, чиито сини влакънца показват кога четката трябва да се смени.

Магията на търсената иновация може да се крие в постижимите дребни промени, а не в гениалните идеи. Потърсете я като:

    - Направите сегашните си продукти по-забавни и полезни за потребителите.

    - Създадете по-компактни и лесни за съхранение стоки.

    - Позволите на хората да връщат купеното от вас, за да разберете от какви подобрения имате нужда.

Опитайте да промените настоящите си стоки и услуги. Междувременно можете да продължите да чакате поразителното раждане на мечтаната, преобръщаща пазара идея.

Ето защо компаниите се провалят и какво можем да направим по въпроса

още по темата
още от Маркетинг
12
Четвъртък
Декември