Най-важните особености на „зеления“ маркетинг

Най-важните особености на „зеления“ маркетинг

Най-важните особености на „зеления“ маркетинг

Потребителите винаги са били скептични към рекламата. Вземете за пример хранителната индустрия. Големи марки хранителни стоки по цял свят са били преследвани от правителствата. Днес компаниите са обвинявани в това, че преувеличават здравословните ефекти и така объркват потребителите кое наистина е вярно.

Скептицизмът присъства винаги. Потребителите вярват един на друг много повече, отколкото вярват на марката. Това е една от причините, поради които социалните мрежи се разрастват толкова много.

Съмненията са предизвикателство за каузата. Но когато става дума за зелената кауза, в името на планетата и на вашия бизнес, продължете да я поддържате, въпреки тях. Има някои стратегии, които ще ви помогнат да се отличите като зелена компания сред всички останали и ще ви направят по-конкурентни сред зелените марки във вашия сектор. (продължава на следващата страница)

1. Измервайте каквото сте постигнали. Най-ефективният начин да се запуши устата на критиката към екологията е като информирате хората за постигнатия напредък във вашите зелени инициативи.

2. Бъдете прозрачни като бизнес. Осигурете публичен достъп в детайли за производството ви и съдържанието на продуктите.

3. Не лавирайте. Комуникирайте зелените си цели кратко, ясно и разбираемо.

4. Спечелете подкрепата на трети страни. Включете в зелените си инициативи всички заинтересовани от бизнеса – клиентите, служителите, партньорите, медиите, местната власт. Освен това можете да си партнирате с трети страни, които правят независима оценка на екологичния живот на продуктите от други държави. Сертифицирането на продуктите ви с еко-етикети придава допълнителна достоверност в маркетинг съобщенията.

5. Промотирайте отговорно поведение. Важно е да произведете един по-зелен продукт. Но още по-важно е да намалите вредата от него в целия му жизнен цикъл, като убеждавате потребителите да го използват и изхвърлят по-отговорно. Включването на клиента в отговорната употреба е сигурен начин да спечелите доверието му и да намалите съмненията в зелените практики.

По съвети на Жаклин Отман в AdvertisingAge

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ