Нелепи клишета в маркетинговите имейли

Нелепи клишета в маркетинговите имейли

Нелепи клишета в маркетинговите имейли

Никога не опитвайте да започвате бизнес партньорство с лъжа. Особено, като използвате някои от тези, често изпращани по имейла нелепи клишета:

1. “Надявам се, че сте добре“. Тази глупост обикновено се появява на първа линия в търговското електронно писмо. Уважаеми търговци, ако не познавате човека лично е абсурдно да твърдите, че се тревожите дали се радва на летния бриз или лежи, ранен на пода.

2. “Това не е търговско предложение“. Да напишете такова нещо е все едно политик да се изправи с реч на подиум и да заяви „Няма да имам реч.“ Разбира се, че е търговско съобщение и е абсурдно да твърдите обратното. Обиждате интелигентния човек. Търгувайте, ако трябва, но не се преструвайте, че не го правите.

3. “Няма да се опивам да ви продавам нищо“. Да, разбира се. Да кажем, че това изявление е вярно. Но ако не ми продавате, тогава защо ми губите времето? Защо някой човек би искал да говори с търговец, който не продава нищо?

4. “Уверен съм, че ще бъдете въодушевени/зарадвани/ заинтересовани...“Наистина ли? Сигурни сте в типа на емоционалната реакция към това, което ми продавате? Дори я дефинирате?! Добре тогава, но въпросът е, след като имате способността да четете мисли, защо работите като търговец?

5. „Не сте задължени да купите“ Въпреки че може да нямам законово задължение да го сторя, и двамата знаем, че ще поставите ситуацията така, че за мен да бъде много трудно да откажа. Фактът, че предлагате нещо безплатно, ме ангажира социално, нали?

6. „Тъкмо проверявах контактите си и...“ Това, което наистина имате предвид, разбира се, е че имейл адресът ми се е промъкнал тайно в списък на потенциални клиенти и ми позвънявате изневиделица! Но, естествено, вие искате да се преструвате, че сме колеги в бизнес сектора, нали?

Нека „пенсионираме“ тези стари лъжи и да ги оставим там, където им е мястото – в миналото. Ако искате клиентите да ви вярват, започнете с казване на истината.

Джефри Джеймс в Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ