Неочаквани играчи на терена за парите на маркетинга

Неочаквани играчи на терена за парите на маркетинга

Неочаквани играчи на терена за парите на маркетинга

Instagram, Facebook рекламите, SEO - дигиталният маркетинг продължава да се реализира в няколко изпитани дигитални платформи и чрез познати подходи, които дават възможност да се достигне до желаната публика. Но има ли неочаквани места през 2019 г., в които ще насочат рекламните си долари големите компании? 

Изданието Inc.com изброява няколко от тях. Например:

Реклами в Reddit

В началото на 2019 г. сайтът Reddit събра 300 млн. долара с финансиране, с което покачи стойността на бизнеса си до 3 млрд. долара. Заради това, натискът от инвеститорите да виждат печалби от него се покачи. Това стимулира компанията напоследък да задвижва добри резултати за рекламодателите, когато става дума за бизнес представянето. 

Потребителската база на Reddit е много нишова, така че се смята, че ако рекламодателят използва възможността да се покаже добре и рекламите му не са дразнещи и прекъсващи потребителското изживяване, потенциалът за последвал маркетинг "от уста на уста" е голям. 

Реклами в Bing 

Колкото и непопулярна да е китайската търсачка Bing и колкото и присмех да отнесе, да не забравяме, че в нея все пак се провеждат милиони търсения на ден. Има много хора, които все още я използват. Това я прави желан канал за експериментиране, когато става дума за маркетингов бюджет. 

Всъщност, рекламите в Bing задвижват невероятни резултати за някои от b2b клиентите. Основната причина вероятно е защото много установени корпорации все още използват продуктите на Microsoft, където Bing може да бъде единственото решение в браузъра на служителите им в работния ден. 

LinkedIn видео реклами

Не е тайна, че LinkedIn инвестира засилено във видеото. През 2017 г. професионалната социална мрежа стартира нейтив видео в своята платформа и в началото на 2019 пусна опция и за видео на живо. Тъй като интернет потребителите се чувстват все по-комфортно да виждат видео в потока си от обновления в LinkedIn, маркетингът умно се насочва към видео рекламите в тази мрежа. Независимо дали се опитвате да достигнете до ключови лица, вземащи решения, за да увеличите продажбите на вашия продукт, или се опитвате да търсите кандидати за работа, LinkedIn видеорекламите могат да бъдат ефективен начин да го направите.

Каталози в Pinterest 

Дори и с 250 милиона потребители месечно, Pinterest често е пренебрегван като ниша, запазена за модата и заведенията за хранене. И все пак, след като компанията наскоро стана публична, тя търси нови начини за увеличаване на рекламните приходи. Един от тези начини е с нов тип реклама, наречен Каталози. Те са считани за интересен вид реклама, защото позволяват на марките да качват целия си продуктов асортимент в Pinterest. Рекламната платформа на сайта автоматично ще превърне всеки продукт в самостоятелен, динамичен вид съдържание, което може да се купува онлайн чрез е-търговия. 

YouTube Pre-roll реклами

Безспорно много от прирол рекламите в YouTube са досадни. Въпреки това, независимо дали потребителите ги харесват или не, за поне 4 секунди те държат вниманието им. Затова, ако се използва достатъчно ефективно с правилното съобщение и монтаж, този тип представяне все още работи добре. 4 секунди са достатъчно, за да бъде създадено трайно впечатление сред аудиторията. 

Спонсориране на подкаст или публикация

Подкастовете са във възход. Spotify в САЩ придоби платформи като Anchor и Gimlet. Тенденцията за покачване на слушането е малко вероятно да се забави. Растежът се дължи на личната интеракция със съдържанието и достигането от страна на водещите до индивидуалните им слушатели. Този вид връзка се основава на доверие - между водещи на предаванията и слушатели. Това доверие е по-голямо от при повечето други маркетингови канали. Ето защо подкаст предаванията са прекрасна възможност за продуктово позициониране пред правилната аудитория. 

Мнозина сред големите компании, а също и в малкия бизнес, сега решават да спрат да влагат всички от маркетинговите си средства за дигитална реклама само в Google и Facebook. Маркетолозите са уморени от получаването на едни и същи резултати година след година - смятат, че 2019 е подходящата да опитат нещо различно. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ