Затвори

Снимка: Guliver / Getty Images

Снимка: Guliver / Getty Images

Снимки: Guliver / Getty Images

Меган Маркъл изкачва стълбите на параклиса "Сейнт Джордж" в Уиндзор в сватбената си рокля, издържана в изчистена линия, с акцент върху воала и тиарата. Роклята е на "Живанши", предадоха световните медии. Тиарата е на кралица Мери, взета назаем от кралица Елизабет Втора. 

Джордж Клуни и съпругата му - известният адвокат и правозащитник Амал Клуни. Снимка; Guliver / Getty Images

Почитатели на британското кралско семейство се стичат по улиците на Уиндзор. Снимка: Guliver / Getty Images

Снимка: Guliver / Getty Images

Подгответе маркетинга за пролетта

Снимка: Shutterstock

Сняг, студ, януари след празниците - нагласите на хората се променят в очакване на пролетта. Това би трябвало да се отрази и на маркетинга.

Продуктите ще започнат да идват в нови опаковки, с нови приложения - времето ще се стопли и това ще даде проява на нови дейности на открито, повече реален живот. 

Бизнесът обикновено се съобразява с тенденцията и винаги е по-добре, когато се подготви по-рано. 

"Напролет обичаме да се освобождаваме от старите неща. Остарелите дрехи в гардероба. Ненужните бележки в бюрото. Забравените файлове на десктопа. Марките са органични. Те се променят и растат с времето. Всеки, занимавал се с маркетинг, може да го потвърди. Без редовно преглеждане на състоянието им, може да се превърнат в нещо остаряло", коментират авторите на американското сп. Entrepreneur онлайн.

За да освежите марката на фирмата си с идването на новия сезон, имайте предвид следното:

По-добре оценете наново аудиторията си. Идеалният профил на клиента се променя според измененията на индустрията и държавната система, под чиято регулация попада бизнесът. Запитайте се не е ли време да се пригодите към клиентите и купувачите, на които служите, като започнете или прекратите работата си с определена публика.

Обновете офертите си. В днешния бизнес климат нуждите на клиентите се променят на ежедневна база. Пролетта е чудесен момент да погледнете отстрани появилите се тенденции в индустрията. Вижте промените на пазара. Това, което конкурентите вършат. Съгласувайте изводите с финансовото влияние на това, което вие предлагате. Ако предлагате услуги, които в дългосрочен план ви струват повече, отколкото ви носят, обмислете да ги премахнете от офертата си. Въпросът тук е кои са продуктите, които трябва да започнете да промотирате и другите, които трябва да "пенсионирате", за да послужите по-добре на клиентската си база и да подобрите печалбите си?

Tехнологиите и тенденциите, които ще променят живота ни през 2018 г.

Направете по-атрактивни профилите си в социалните медии. Освежете ги. Твърде много профили на клиенти, например в LinkedIn, са отживелица. Остарялото съдържание в социалните медии е най-често срещаната и най-лесна за поправяне грешка в брандинга, която маркетинг агенциите поправят при работа с нов клиент. Помислете дали съответстват профилите ви с това кой сте днес.

Прегледайте какво е казано. Напишете името на бизнеса ви в Google и погледнете какво излиза. Това са онлайн статиите, коментарите, публикациите в блогове и другите видове съдържание, които определят как се брандирате в интернет. За по-задълбочен анализ, и за да сте наясно, може да се възползвате от услугата Google Alerts. Тя ще ви алармира всеки път, когато името ви е споменато в киберпространството. Ще се изненадате колко често хората го правят. И ще можете да им отговорите.

Коментари
Job Мениджър:
Алианс за младежта

Алианс за младежта

Мениджър - Списанието

Advertorial

Изискан и просторен - лоби барът на хотела

Снимка: Guliver/ Getty Images

Цитат на деня
Виц на деня
Валутен калкулатор

Валутен курс за 18.05.2018 г.

от валута
към валута
количество
Крайна сума:
Фиксинг на БНБ

Фиксинг на БНБ за 18.05.2018 г.

Валута
За единици валута
Лева (BGN)
Обратен курс за 1 лев
CHF
1
1.66128
0.601945
CNY
10
2.60267
3.84221
EUR
1
1.95583
0.511292
GBP
1
2.23971
0.446486
RUB
100
2.67135
37.4343
USD
1
1.66016
0.602352