Проучване дава нови сведения как да бъде достигнато поколението Z

Проучване дава нови сведения как да бъде достигнато поколението Z

Проучване дава нови сведения как да бъде достигнато поколението Z

Поколението Z на родените след 2000 г. тийнейджъри може да е още по-различно от предшестващото го Y поколение, отколкото очакваме. Това твърди ново изследване, съставено от рекламна агенция Barkley и FutureCast в САЩ и цитирано от Adweek.com. По думите на авторите, проблемът на маркетолозите е, че те използват неправилни подходи, когато става дума за достигане на младежката аудитория. 

Barkley провежда наблюдението с участие на 2000 младежи. Впоследствие издава доклад, озаглавен "Опознаване на поколението Z: Как това ключово поколение е по-различно от предшествениците му". Сравнени са нови данни с цел да се предложат на рекламодателите актуални работещи подходи, чрез които да се свържат с младите и да създадат пътна карта за разбиране на сложните вътрешни механизми на мислене сред тях в пост-дигиталния свят.  

Един от ключовите изводи е, че младежите масово искат да работят за своя успех. По мнение на много от тези глобално мислещи лица, равенството между хората е нещо, което не подлежи на съмнение - то не се поставя под въпрос и е важно. Всички сме хора, при това равни. 

Поколението Z иска брандовете да звучат в медийното пространство по-автентично. То е приело свой собствен неписан етичен кодекс на поведение в социалните мрежи, в който не се приема например прекаленото публикуване на материали от свое лично име или публикуването на снимки с лош морал. 

69% от участниците смятат, че успехът е плод на усилен труд, не на късмет. За сравнение, 63% от предишното поколение е било на това мнение при изследване и 58% от по-предишното. 

53% смятат, че успехът е най-важното нещо в живота. 

Това е поколение, изцяло дигитализирано през цялото време и свързано с връстниците си в социалните мрежи. Отличителен белег е, че представителите му искат да работят усилено, за да постигнат своя личен житейски успех. Те не желаят да разчитат на трофеи, или панделки върху подаръци, а искат да участват в процеса на създаване на успеха си, не и някой да им го подари. 

Освен това марките трябва да имат предвид при изграждането на съобщенията си, че за това поколение човешките права са нещо много важно. Младите хора смятат, че всеки бранд, с който се свързват и взаимодействат, трябва да спазва човешките права и това трябва задължително да бъде приоритет на компаниите в обществото. 

Тийнейджърите все повече се включват в социален активизъм, на все по-ранна възраст, и заради това искат да виждат около себе си повече разнообразни и истински, реални, несъвършени хора. Това искат да виждат и в рекламите. 

По отношение на социалните мрежи, те прекарват време в YouTube, Instagram, Twitter, Snapchat, Tumblr и Tinder. Някои от тях проверяват профилите си в социалните мрежи до 100 пъти на ден. В ежедневието повече използват Facebook по-големите от тях представители на поколението Y. Родените след 2000 г. ("pivotals") няма да влагат в бъдеще същото време и енергия във Facebook, както Y и X генерациите. 

Съвети за рекламодателите:

  • Преминете от образа на герой, към образа на подкрепящо присъствие. 
  • Свържете се с проблемите, които са в ядрото на най-важното според младежите днес. 
  • Показвайте реалност, като давате възможност на тийнейджърите да създават уникална идентичност. 
  • Използвайте различни социални платформи едновременно, за да играете роля в разнообразните места, където тези хора градят своята съвкупна виртуална личност. 
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ