Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Техники за маркетинг, важни през 2018 г.

287293

Снимка: Shutterstock

Светът на маркетинга се променя с бързи темпове и някои техники, които бяха актуални през 2017 г., днес вече са отживели. Това посочва американското издание Inc.com. 

То цитира актуално изследване, проведено сред 736 рекламни и маркетингови специалисти, в което повечето от тях - 587 души, са били маркетолози в корпоративни отдели с маркетингови и бранд екипи от над 25 души. Останалите участници са били служители на рекламни агенции, като акаунт директори, анализатори, криейтив ръководители, експерти в областта на медийното планиране, стратези или уеб разработчици. 

Изследването е на американската фирма за бранд стратегии и маркетингови проучвания Provoke Insights. 

Ето и най-важните изводи. 

#1: Маркетингът със съдържание е сила, която остава важна

Той, следван от изкуствения интелект и виртуалната или добавената реалност, са трите водещи зони, в които и двете групи участници биха искали да подобрят уменията си през 2018 г. 

Най-голям дял - 49%, от тях посочват, че са заинтересовани да научат повече за маркетинга чрез съдържание. 

Сравнено с рекламните специалисти във външни агенции, маркетолозите на компаниите са по-заинтересовани от изследване на новите възможности за VR/AR, аудио технологии и гео локацията. 

Закон на Парето в маркетинга

още от Маркетинг
19
Петък
Октомври