нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Три важни стъпки, ако нападат марката ви в интернет

Снимка: Shutterstock.com

Всеки трябва да е верен закрилник на марката си, когато става въпрос за онлайн коментари. Прегледите и мненията се показват в различни места, включително в сайтове за коментари на стоки и услуги (Yelp,TripAdvisor), форуми, социални мрежи и блогове.

Мненията, изказвани в интернет, са вид реклама или антиреклама, разпространявана от уста на уста. В мрежата, хората не се притесняват да изказват смело впечатленията си и тъй като са по-дръзки, недоволството им често изплува на повърхността над други положителни отзиви. По този начин те влияят силно на други потребители и потенциални клиенти, които четат негативните им коментари, като може да задействат лавина от негативизъм.

Проучвания от САЩ показват, че до 80% от анкетираните клиенти са променяли мнението си за покупки, след като са прочели в мрежата негативна информация.

Как да подходят ръководителите на бизнеса и маркетинг специалистите, за да възстановят репутацията на марката или продукта, накърнена от негативни коментари? Тук следват няколко съвети за бързо действие при отрицателен, генериран от интернет потребителите натиск върху имиджа.

още от Маркетинг