Жените правят първата стъпка, а татковците се интересуват от пелени, показа рекламният парад на Супербоул 2019

Жените правят първата стъпка, а татковците се интересуват от пелени, показа рекламният парад на Супербоул 2019

Жените правят първата стъпка, а татковците се интересуват от пелени, показа рекламният парад на Супербоул 2019

В САЩ беше излъчен най-големият рекламен ефир на годината - финалът на футболната лига Супербоул, при който традиционно десетки милиони американци се събират едновременно пред малкия екран. В това време големи и незнайни марки се състезават с бюджети от милиони и креативност, за да бъдат запомнени от публиката.

Какви бяха основните изводи и наблюдения от Супербоул 2019?

Би Би Си обобщава в материал: 

Цената на излъчването на една 30-секундна реклама в рекламните блокове на финала можеше да струва до 5 милиона долара. 

През тази година трейлърите на "Дисни" доминираха. Нямаше толкова много трейлъри на филми, колкото през предишните години. Може би най-вълнуващият филмов анонс бе този на предстоящата анимация "Играта на играчките 4" на "Пиксар" - филмът се очаква да бъде финалният от анимационната поредица, той е франчайз на "Пиксар" от "Дисни". 

Джордън Пийл беше сякаш навсякъде. Миналата година той бе първият афроамериканец, спечелил "Оскар" за най-добър сценарий - за работата си в хоръра "Get Out". Тази година Пийл имаше доста появи по време на рекламата на Супербоул. Той се яви закратко в тийзъра на "Играта на играчките 4" и привлече вниманието в продължението на "Get Out" - "Us", а също и в "The Twilight Zone". 

Каналите за стрийминг показаха тийзъри на големи нови сериали. Нямаше много трейлъри на предстоящи холивудски блокбъстъри, но Hulu показа откъс от третия сезон на сериала си "Историята на прислужницата".

Amazon Prime и Netflix също показаха трейлъри. Netflix показа, че има документален филм за дивия живот с участието на сър Дейвид Атънбъроу. Новото шоу ще се казва "Our Planet" и тръгва по стрийминг услугата от 5-ти април. 

Pepsi застана в отбранителна позиция и ѝ се получи добре. 2019 явно е още една витидж година за бранда. В Супербоул този път Pepsi се заигра с факта, че често е сравняван и бъркан с "Кока-Кола". Рекламата му показа сервитьор да отговаря на клиент, след като клиентът иска кола - "Pepsi става ли?". 

Кари Брадшоу се завърна, но не както я познаваме, а в различно амплоа. Stella Artois зарадва феновете си като показа реклама, в която Кари от "Сексът и градът" отказва "Космополитън", заради една бира Stella. 

Татковците и пелените - това също е тренд. Звездата от концерта на Супербоул 2019 Адам Лавин от Maroon 5 се присъедини към Джон Леджънд в реклама на детски пелени, в която участваха децата на Леджънд Луна и Майлс. 

Тенис звездата Серина Уилямс пък рекламира Bumble - мобилно приложение за срещи и търсене на партньори, в което жените правят първата стъпка. Тя бе щастлива да сподели феминистко послание за вдъхновение на жените в реклама в полувремето. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ