Труден експеримент с работещи майки в Италия просълзи мнозина


В продължение на десетилетия в Италия работодатели карат жени да подписват празни молби за напускане на работа, които използват в случаи на майчинство.

За да насочат внимание към този сериозен проблем, италианският вестник "Кориере дела сера" и рекламна агенция FCB Milan организираха провокираща и трогателна кампания. В центъра на кампанията стои експеримент, заснет във видео, в рамките на който смели участнички - майки, успяват да направят нещо трудно. Те прочитат на децата си "молби за напускане", в които е записано, че напускат и вече няма да бъдат майки, за да продължат да работят. Понеже са принудени да изберат едно от двете... 

"Майките не напускат" се казва кампанията и задачата й е да създаде нов обществен модел в Италия на работещо майчинство, при който да си майка и професионалист и служител едновременно не е изключено. 

Видеото успя да трогне мнозина по света чрез смелостта на жените участнички в него и реакциите на децата им, когато научават че "мама вече няма да е мама", защото напуска тази роля. 

Кампанията е онлайн съдържание със социална цел. Отразяват я блоговете Creative Criminals, AdsOfTheWorld и други.

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Украйна ще внася втечнен природен газ от Гърция през предстсоящата зима
Васил Терзиев: Повишението в цените за паркиране е отлагано от 2016 г. и отразява реалната инфлация
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей