Уроци по имейл маркетинг от Amazon

Уроци по имейл маркетинг от Amazon

Уроци по имейл маркетинг от Amazon

В началото на годината потребител на платформата Reddit публикува имейл шаблона на Amazon, който погрешка бил изпратен до него. Въпреки че причините не са съвсем ясни, вероятно служител от маркетинг екипа е изпратил имейла преди да го довърши. Тогава постът бързо набра популярност, но освен като един забавен гаф, той може да се разглежда като урок по имейл маркетинг. Ето какво можем да запомним от него.

[[{"fid":"354341","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":1334,"width":750,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Източник: Medium.com

Изображението привлича

Първоначалният фокус на читателя е изображението в горната част на имейла. Тя трябва да е завладяваща, със светли цветове, без да взема превес над текста. Кадрите с размер 600х200 са перфектни в това отношение. Поставянето на един такъв в началото на информационния бюлетин насочва потребителя към поставеното отдолу заглавие.

Кратко заглавие

Заглавието не може да е прекалено дълго, но трябва да обобщава целия имейл. Това е най-ценното пространство в целия нюзлетър. Неговото качество ще определи дали потребителят ще прочете останалата част от съдържанието.

Трудно е да направим добро заглавие, но както е отбелязано и в шаблона, то трябва да каже защо имейлът е толкова важен. Защо хората трябва да продължат да четат? Какво имате за тях? На това трябва да си отговорите.

Ефективен призив за действие

Призивът за действие (CTA) трябва да провокира незабавна реакция в аудиторията. Хората трябва да усещат, че е нужно да кликнат върху това, което им продавате или казвате. Заинтригувайте ги, убедете ги, че не ще пропуснат нещо много ценно, ако не разгледат предложенията ви.

Звучи много просто, но е шокиращо колко много компании забравят за този съвет. Отново и отново виждам имейли или маркетинг кампании, в които просто пише „кликни тук“, но това не работи. Никога не съм натискал на такъв бутон, а вероятно и вие също. Призивът за действие трябва да се позове на желанието за действие.

Мислете извън кутията. Какво биха искали да видят потребителите ви? От какво се интересуват? Ако се окаже, че сте се отклонили от това, време е да пробвате нещо ново и различно.

Ерън Шнуур за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ