нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

В ДНК-то на бранда

Shutterstock

Бранд идентичността включва ценностите на бранда ви и как той ги комуникира чрез продуктите и услугите ви. Тя е всичко онова, което компанията казва, представя и предприема по отношение на потребителите си. Тя е лицето на бизнеса ви.

Бранд идентичността е основа за промоционалните ви активи, което означава, че включва всичко, което клиентът вижда – от логото, през официалния профил в социалните мрежи, до описанията на продуктите ви във вашия уебсайт за електронна търговия или този на посредника, чрез който сте избрали да продавате.

Силата на този фактор е особено важна за онлайн бизнеса, при който има липса на физически елементи, представящи бранда. Доброто брандиране, също като доброто вино, изисква време да стане още по-добро.

Кумар Арора, главен изпълнителен директор на Arora Ventures & Trust Foods, представя за Entrepreneur.com как се изгражда успешна бранд идентичност от нулата.

Брандингът започва с хората

Те постепенно откриват повече и повече факти за дадена компания, което наподобява опознаването с дадена личност. Първото впечатление и първите няколко взаимодействия са тези, които интригуват. Веднъж щом това се случи, хората са в играта – те са готови да се превърнат в потребители.

Брандингът започва от служителите. Те са първите посланици на компанията, затова и вътрешният брандинг се смята за част от идентичността. Той помага за повсеместното „внедряване“ на основната култура на компанията сред работниците.

Брандингът запазва вътрешните ценности

Идентичността на марката е в съответствие с ценностите на компанията и трябва да поддържа основните такива, макар предефинирани. Логото и слоганът могат да се развиват във времето, но с последователност, а фирмените ценности придават дълбочина и посока на бранд идентичността, която говори чрез типографията, цветовете, дори опаковките на продуктите.

Позволете на потребителите да изпитат идентичността на вашата марка от началото до края на взаимоотношенията си с вас. Последователността и дизайнерският тон увеличават стабилността, което е стъпка към изграждане на информираност за бранда, доверие и лоялност сред клиентите.

По материал на Entrepreneur.com

още от Маркетинг