Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Всичко е във философията

Shutterstock

Стабилната основа в изграждането на бранда ви е ключова за неговото продължително съществуване. За да я положите подобаващо, трябва да формирате вашата лична философия, която да ви движи напред в разрастването на бизнеса. Как да стане това и как да сте сигурни, че не сте сгрешили, когато е станало прекалено късно?

Мислете устойчиво

За да имате успешен маркетинг, трябва да разработите устойчива философия. Стив Джобс е добър пример в това отношение – неговата философия винаги е била да е иновативен и вълнуващ. Маркетологът Сет Годин, от своя страна, изразява част от философията си с всяка следваща своя книга, например чрез „Лилавата крава“ той казва „Бъди забележим!“

Тези два примера са малка частичка от многото различни философии, които съществуват. Да действаш, ръководейки се от една основна идея, има логика. Ако се посветите на нещо конкретно, си гарантирате, че в един момент няма да се обърнете назад и да се чудите защо сте извървели целия този път, след като не ви е отвел в желаната посока.

Открийте собствената си философия

Наясно съм, че не съм най-добрият маркетолог на света, може би съм някъде по средата. Но съм уверен, защото съм открил своята собствена философия и съм я представил добре. Ще изляза от професията с мисълта, с която съм влязъл в нея.

Ако имате същата философия, каквато и аз, и двамата можем да се провалим – ако аз ви копирам, ще се проваля, както и обратното. Просто защото това няма да е моята лична умисъл. Ние можем единствено да обменяме идеи, а след това да ги прилагаме през призмата на философията си. Тя може да работи само тогава, когато е част от вас, когато се припознавате в нея.

Посветете се на философията си

Можете да видите как философията на Стив Джобс рефлектира върху работата му например. Всеки успешен маркетолог следва едно и също нещо от самото начало до самия край. Способността да адаптираш философията си е изключително важна, а посвещението на нея осигурява добро дългосрочно развитие.

Да имаш своя собствена водеща мисъл е усещане, което вие сами трябва да откриете. Учете се от себе си и не пропускайте нито една възможност да осмислите и откриете онова, което ще ви заведе до успеха.

Маркетологът Ерик Търнър за Medium.com

още по темата
още от Маркетинг