Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Ясни, уверени, концентрирани

Pexels

Стратегическото планиране е творчески процес и всеки, който ви каже обратното, лъже. То често се смята за базирана на анализи и данни задача и докато наистина има стратегически елемент, в същината му стои креативността.

Стратегията е важна по много причини и една много проста и достъпна методология може да помогне на маркетолозите на различен етап от развитието си да изградят смислена такава, която да има реално положително въздействие върху бизнеса им. Да разгледаме как могат да ви помогнат яснотата, увереността и концентрацията за връзката с потребителите.

Яснота

Изключително важно е да имате на ум ясно заложена цел, разработена на базата на това какъв проблем опитвате да разрешите, не само за себе си, а и за потребителя.

Без предварително зададена посока не можете да стигнете доникъде, но не позволявайте тази посока да предполага резултата.

Увереност

Знаете какво и защо го правите, но да поговорим как. Информацията за бранда ви идва под много форми, всяка от които има и предварителен контекст.

Въз основа на това можете да анализирате представянето си и да дадете увереност на екипа и клиентите. Важно е да помните, че самият анализ не е стратегия. Той изисква...

Концентрация

Данните са един суров материал, от който трябва да оформите цели, които да преследвате след това. Изграждането на стратегия придава смисъл на анализите ви, благодарение на които разбирате как да подходите към потребителите.

Перфектната стратегия не съществува – един бизнес се развива, адаптира и променя постоянно, а с него трябва да се променят и заложените цели и средствата за тяхното постигане. Процесът е сложен и хаотичен, но щом обедините яснотата, увереността и концентрацията и ги използвате, за да вдъхновите екипа да успява, ще изградите и силната връзка с аудиторията, от която имате нужда.

Джон Робъртс за Medium.com

още от Маркетинг