Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Тенденцията за 2018 г. се нарича промяна

277579

Илона Станева е завършила специалност "Маркетинг, реклама и бизнес администрация" в УНСС. Има и степен по интегрирани маркетингови комуникации от университета "Делауеър" в САЩ. От 5 години заема позицията директор маркетинг и реклама във Fibank. Преди това е била директор търговска дирекция в БНТ. Голяма част от опита си в маркетинга е натрупала във FMCG сектора, като маркетинг мениджър в "Белла България". Преди това, в ролята на маркетинг мениджър, е управлявала и комуникациите на "Хепи" АД, "Капитан Кук" и "SASA". През 2017 г. е избрана от Съвета на Европейската научна и културна общност за почетен посланик на иновативния маркетинг. Зад гърба си има няколко награди на БАМ, награда от конкурса "Бранд мениджър на годината", ФАРА, Супербрандс.

Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.? 

На тези въпроси предлага отговори поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).

Конкурсът за поредна година отличи най-успешните и работещи маркетингови инициативи у нас. През 2017 г. той се проведе под мотото "Raising the БАР" - вдигане на летвата.

Продължаваме да представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. Участник днес е Илона Станева. 

...............

- Г-жо Станева, Fibank спечели отборна награда на БАР през 2017 г. в категорията нововъведение в услуга и повторно пускане на пазара, за кампанията за безконтактно разплащане чрез смартфони с Радослав Янков. Каква беше предварително заложената цел на тази кампания? Как я осъществихте? До какви нови изводи достигнахте за младия потребител на банкови услуги в България?

- Fibank се е позиционирала в съзнанието на своите клиенти и партньори като банка, предлагаща иновативни решения. Новите технологии въздействаха върху потребителското поведение и доведоха до логични промени в начините на банкиране и разплащане. Ежедневието на бързи обороти изисква услугите, които потребителите използват, да носят основните характеристики: бързина, сигурност и удобство. Това беше и мотивът ни да надградим нашия продукт и да предложим иновативна форма за разплащане.

Така Fibank, в партньорство с MasterCard, създаде за първи път в България и на Балканите иновативна платформа за електронни плащания, която позволява на клиентите на банката да използват своите смартфони, поддържащи NFC технология, за бързи и сигурни плащания на безконтактни ПОС терминали.

Рекламната кампания имаше за цел да популяризира услугата и да образова аудиторията за новия метод на плащане и предимствата, които носи.

За нас Радо Янков беше естественият носител на посланието – начинът му на живот е близък до този на потребителите, към които е насочена услугата. Радо е непрекъснато в движение, живее екстремно и с лекота пресъздаде ежедневието си и във видеото. Интересното е, че това беше рекламният дебют на Радо Янков и той се справи блестящо, а снимачният процес, колкото и да беше тежък и продължителен, беше истинско удоволствие. Видеото беше заснето на 6 локации, като снимките продължиха повече от 15 часа. Беше ранна пролет, валеше през целия ден, а ние имахме по сценарий достатъчно много външни снимки, в които трябваше да пресъздадем и слънчева пролетно-лятна атмосфера. Тук е моментът да благодаря за професионализма не само на Радо, но и на колегите от рекламна агенция КИВИ и продуцентите „Чучков Брадърс“, които направиха видео продукта възможен.

(Продължава на страница 2.)

още от Маркетинг
17
Сряда
Октомври