Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Започна кандидатстването за „Продукт на годината“ 2018

102

Кандидатстването за международните награди за иновации в потребителския сектор "Продукт на годината" 2018 е отворено.

Компаниите, които желаят да участват конкурса, могат да подадат заявки чрез регистрационна форма онлайн. Крайният срок е 20 декември 2017 г.

Номинираните продукти и услуги трябва да са лансирани на българския пазар през последните 18 месеца (след юни 2016 г.) и да съдържат иновация в своята функция, състав, дизайн, опаковка и др.

Кандидатствалият продукт/услуга може да бъде напълно нов(а) на пазара, или да бъде добавена полезна иновация към вече съществуващо нещо, уточняват организаторите. Не е задължително иновацията да е революционна, достатъчно е да прави живота на хората по-добър и по-лесен.

Основана преди 30 години във Франция, Voted Product of the Year | „Продукт на годината“ оперира в над 40 страни с една и съща цел: да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им. Същевременно наградата е силно послание към хората и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

От юли 2016 г., "Продукт на годината" е вече и в България. В първия конкурс се състезаваха десетки нови и иновативни продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. За целите на проучването те бяха позиционирани в 19 категории, като от всяка се излъчва само по един победител в резултат на независим потребителски вот.

"Продукт на годината" осъществява най-голямото проучване за иновации в потребителския сектор на отделните пазари. Следвайки уникална методология, Nielsen Bulgaria реализира това изследване чрез национално представителна извадка на населението. Същевременно, наградата е послание към купувачите и дистрибуторите и е ефективно средство за насърчаване на продажбите.

Победителите се определят единствено в резултат на потребителски вот. Във всяка отделна категория победителят получава за една година ексклузивно лиценза на наградата "Продукт на годината" и възможността да промотира, като използва червеното лого на конкурса неограничено в маркетинговите и публичните комуникации на продукта или услугата си.

още от Маркетинг
12
Сряда
Декември