Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Броят на работещите от вкъщи нараснал от 5 на 75 млн. по време на пандемията

Снимка: Shutterstock

Броят на служителите, работещи от вкъщи е нараснал от 5 на 75 милиона души от началото на пандемията с коронавируса Covid-19, показват данни от доклад на института за бизнес изследвания 451 Research.

Данните показват още, че 62% от компаниите наблюдават спад в производителността след въвеждането на работа от вкъщи. 34% от анкетираните заявяват, че са забавили или pd;,dpr.r наемането на нов персонал, а 22% са преструктурирали плановете си за продукти и услуги, които предлагат, пише marketingland.

Заплахата от глобалната пандемия сама по себе си е достатъчна да възпрепятства и производителността в компаниите, която също е широко засегната. Освен това допълнителния стрес от несигурността за работното място, здравето на околните, липсата училище, на което да изпратим децата си, допълнително допринасят за спад в работния капацитет на мнозина.

На производителността влияят и технологичните разлики между хората и колебанията за това каква платформа да бъде използвана за срещи с работните екипи.

Настоящите условия накараха ръководителите да прибегнат до огромни промени по своите стратегии. Това доведе до наплив от приоритетни задачи, които трябва да се изпълняват възможно най-бързо - често без време или ресурси, за да могат операциите или маркетинговите екипи да разберат напълно каква е точната бизнес стратегия в момента.

И така, какво да правим, когато всичко се е обърнало с главата надолу? Главният маркетолог в Allocadia Джулия Стейд и нейният колега Сам Мелник, вицепрезидент по пазарни познания, заявиха, че сега е моментът да откроите бранда си и какво представлява той. Те казват, че са започнали да водят разговори със своите клиенти, веднага щом видели промените, които се случват.

„Това е чудесна възможност за маркетинговите организации и маркетолозите като цяло да преразгледат марката си - да обърнат специално внимание на клиентите си и да ги насочат към създаване на повече лоялност“, каза Мелник.

още от Общество