Победителите в BAPRA Bright Awards 2017

Победителите в BAPRA Bright Awards 2017

Победителите в BAPRA Bright Awards 2017

На официална церемония в София снощи бяха раздадени тазгодишните, осми поред награди за най-добри постижения в областта на пиара в България - BAPRA Bright Awards.

Тази година в конкурса се включиха рекорден брой проекти – 115, а по време на церемонията бяха връчени 46 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни ПР и комуникационни експерти от световна величина.

All Channels Communication Group получи големия приз „Агенция на годината“. Второто място бе за SiteMedia Consultancy, а бронза взе M3 Communications Group, Inc.

Резюмета на всички участващи проекти в осмото издание на конкурса може да разгледате тук

Ето и пълният списък на отличените компании и награди:

ДЕБЮТ НА ГОДИНАТА

1-во място All Channels Communication Group  - „Знакът на Ейвън“

1-во място All Channels Communication Group  - „Крадецът на Ябълки“

2-ро място BBDO Group/Proximity Sofia – „Всяка дума стига до теб“  

3-то място M3 Communications Group, Inc. – „Allterco – Keep Calm and Wear MyKi“

***

ИНОВАТИВНА КАМПАНИЯ

1-во място All Channels Communication Group  - „Крадецът на Ябълки“

1-во място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“

3-то място BBDO Group/Proximity Sofia – „Алкохолът е лош шофьор“

***

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място  All Channels Communication Group – „Седемте езера на Нова Зеландия“

2-ро място  All Channels Communication Group  - „Крадецът на Ябълки“ 

2-ро място All Channels Communication Group – „Mtel Viber Flash Sales“ 

2-ро място M3 Communications Group, Inc.  – „Данонино - Say Yes to Autonomy“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Пух – първата бионик котка“ 

***

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място All Channels Communication Group – Мтел Медия Мастърс "С пръст на спусъка"

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Спрайт Графити академия“

***

МАРКЕТИНГ, СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място  United Partners – „Научна лаборатория на Bayer за деца“

1-во място SiteMedia Consultancy „Артур – Коледното чудо“ 

1-во място Telenor  - „Безопасна интернет кампания“

2-ро място Фондация „И АЗ МОГА“ - Поръчваш тениска I CAN TOO, помагаш на дете в нужда

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – „L‘Oreal - Жените в науката имат силата да променят света“

3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Приказни моменти на грижа  на  NIVEA“

3-то място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“

***

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

1-во място United Partners - „Годишна стратегия за засилване на работодателската марка на Ви Ем Уеър България“

2-ро място V+O Communication - „Кампания за набиране на АйТи служители в Experian“

2-ро място PR PLAY - „AMGEN – Топ работодател в България за 2016“

3-то място SiteMedia Consultancy – „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“

3-то място SiteMedia Consultancy – „Пура Вида“ 

***

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място M3 Communications Group, Inc. – „Nescafe: Пътят на кафето започва с грижа“

2-ро място SiteMedia Consultancy – „#MidWeekPRmeetUP“

3-то място SiteMedia Consultancy  - „TheSite – Най-иновативния офис“

3-то място United Partners – „Етичен Кодекс на VIVACOM“

***

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН ПР ОТДЕЛ

1-во място HILL International Bulgaria – „25 години Хил Интернешънъл в България“

2-ро място Българска национална телевизия – „Забравената история на Стиляна“

2-ро място Национална агенция за приходите – „Лотария с касови бележки“

3-то място Обединена българска банка – „НЕ/ПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията на ОББ“

***

КОРПОРАТИВЕН ПР

1-во място APRA PORTER NOVELLI – „Живей Активно. На поход с 60 000 души“

2-ро място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

3-то място SiteMedia Consultancy  - „The Pride Builders of Hewlett Packard Enterprise“

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во място Interimage – „Европейска Седмица на мобилността 2016“

2-ро място Interpartners – „Влез в час с данъците – PLAY за награда на Национална Агенция за Приходите“

3-то място SiteMedia Consultancy -  „NowWeMove, The European Activity Initiative, 2016“

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място Publicis Consultants MSLGROUP – „Луфтханза А-380 пристига в София“

2-ро място All Channels Communication Group – „Произведено в България“

3-то място All Channels Communication Group – „Stolichno Pale Bock“

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

Сертификат за принос към категория Public Affairs се присъди на M3 Communications Group, Inc. – Черноморска карта  - "ПР машина на времето".

(Продължава на страница 2.)

За четвърти път All Channels Communication Group беше избрана за „Агенция на годината“ в конкурса, организиран от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА). Тя получи още 10 отличия – 6 първи места, три втори и едно трето. Взе още 6 първи места. В категорията „Дебют на годината“ две от кампаниите й делят първото място – кампанията за лансирането на новия сайдер на Загорка АД „Крадецът на ябълки“ и новата линия на козметичната компания AVON – Mark.

В категорията „Иновативна кампания“ две кампании на All Channels грабнаха първите места – отличените са отново „Крадецът на ябълки“ и кампанията, създадена за телевизионния канал Discovery Networks, промотираща поредицата „Кралете на дивото“, чийто премиерен епизод беше заснет в България.

Отново с Discovery Networks, но този път с кампания за представянето на премиерен епизод от поредицата „Двойно оцеляване“, заснет в България, агенцията си извоюва първото място и в категорията „Дигитална кампания“. В тази категория още две кампании донесоха отличия на All Channels – „Крадецът на ябълки“ и Viber Flash Sales, създадена за Мтел, които си поделиха второто място.

Освен това, два са проектите на Мтел, които спечелиха признанието на международното жури в конкурса BAPRA Bright Awards 2017. Престижното първо място в една от най-успорваните и важни категории „Събитие на годината“ взе проекта Mtel Media Masters „С пръст на спусъка“, а с второ място в категорията „Дигитална кампания“ бе отличен „Мтел Viber Flash Sales“.

SiteMedia Consultancy също пожъна успех, като грабна една първа награда - за маркетинг, свързан с кауза. Екипът е на второ място в категорията за Aгенция на годината. Общо той грабна 11 отличия. 

Юнайтед Партнърс отново затвърди позицията си на водеща агенция за интегрирани маркетингови комуникации в България, като получи три отличия от ежегодните награди на Българската Асоциация на ПР агенциите. На церемонията Юнайтед Партнърс спечели първите награди в две категории, сред които престижните „Маркетинг свързан с кауза“ (за проекта Научна лаборатория на Байер България) и „Изграждане на работодателска марка“ (за кампанията с VMware).

Сред отличените в категорията Кампания за вътрешни комуникации (трето място) бе и проектът на VIVACOM и Юнайтед Партнърс – „Етичен кодекс“. 

M3 Communications Group, Inc. спечели две златни, две сребърни и две бронзови отличия. Това е най-голямото постижение на компанията в цялата й 23-годишна история. Тя е победител в категориите Кампания за вътрешни комуникации с проекта си за служителите на Nescafe България – „Пътят на кафето започва с грижа“, и Кампания Public Affairs с международния археологически проект Black Sea MAP, и кампанията „PR машина на времето разкрива хилядолетните тайни на морето“. Вторите места са за успешната дигитална кампания за Данонино „Кажи ДА на самостоятелността“ и за реализацията на дългогодишния CSR проект на L'Oreal и UNESCO „За жените в науката“ в категория Маркетинг, свързан с кауза. M3 Communications Group получи и трето място за Агенция на годината, след като през 2016 г. стана носител на голямата награда. Компанията спечели и почетната бронзова награда в категория Дебют на годината за лансирането на смарт устройството MyKi на иновационния лидер Allterco.

Кампанията на БНТ „Забравената история на Стилияна“ донесе признание за общественозначимата мисия на Българската национална телевизия. Инициативата бе отличена в категорията „Кампания, реализирана от вътрешен ПР отдел“. БНТ е единствената телевизия, която получи висока оценка от журито. "Забравената история на Стиляна е кампания, с която показахме как една сериозна журналистическа работа може да попълни липсващи страници от учебниците по история и да обогати учебния процес“, коментира Силвия Симова, директор "Публични комуникации" в БНТ. Това бе е кампания, с която БНТ популяризира забравени страници от българската история. В рамките на проекта бяха издирени редица факти, свързани с първия български трибагреник, чийто създател е Стилияна Параскевова.

На церемонията, провела се снощи, гостуваха двамата председатели на журито за 2016 и 2017 г. – Кристоф Жинисти и Ричард Хоутън, както и един от редовните съдии в БАПРА – Ян Боуман, който връчи голямата награда в категорията „Агенция на годината“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ