Audi променя приказката за Пепеляшка в нова реклама


С нов анимационен рекламен филм, направен да не отстъпва по качество на най-добрите анимации на Pixar, автомобилният бранд Audi създава дискусия и провокира вниманието на деца и родители.

Видеото е нов прочит на приказката за Пепеляшка. То разказва за баща, който чете за Пепеляшка преди Коледа на дъщеря си, но в нов, различен прочит спрямо класическата приказка. В него Пепеляшка не е бедна дъщеря или домакиня, която мечтае да открие принца и да се омъжи за него, а активен шофьор, който не остъпва на връстниците си - кандидатите за принцове. Тя пристига на бала не с каляска с коне, а с червено Audi. Танцът на бала е с автомобили.

Рекламният филм е от 5 минути и е вдъхновен от Мишел Мутон - първата жена, спечелила Световния рали шампионат в Сан Ремо - през 1981 г., съобщава изданието за маркетинг Adwweek. Той се казва "Ever After", което е препратка към фразата "And they lived happily ever after" или "И заживели щастливо..." в края на всяка приказка. 

От Audi разкриват, че са били вдъхновени да направят рекламата от истинската история на Мишел Мутон. Обясняват това в края на филм "Зад кулисите" за създаването на рекламата и посочват, че я посвещават на бащата на Мишел - Пиер Мутон, "и на всички бащи и майки, които помагат да се промени историята". 

"Беше първата ми година в Световния рали шампионат, но всички погледи бяха вперени в мен. Бях единствената жена, състезаваща се в този мъжки спорт. Затова никой не очакваше да спечеля. Изглеждаше лудо... но не и за екипа на Audi, или за баща ми", спомня си самата Мишел, която печели състезанието с автомобил на Audi.

"Той беше първият човек, който повярва в мен, първият човек, който ми каза, че няма никакви диви гори, вълци или очарователни принцове, които да ме спрат да бъдат такава, каквато исках да стана. Купи ми първата ми кола и затова ще му бъда благодарна завинаги", казва тя. 

"Ever After" е изцяло испанска продукция, на агенция Proximity Барселона и анимационно студио post23 и Sr. Alce Films. Фернандо Сантиаго режисира сцените с реално действие и екшън. Хесус Диас композира саундтрака, който е изпълнен от 50 музиканти от Симфоничния оркестър на Будапеща. Ако се заслушате внимателно, ще чуете части от “Once Upon a Dream” - музиката за бала от "Спящата красавица" на Disney. 

По това време на годината през 2017 г. Audi Испания пусна рекламата "Куклата, която избра да шофира", с която спечели миналата година над 40 награди и си постави за цел да бори стереотипите за момичетата. 

Ето и рекламата. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бонусът на Дивия запад: Рио де Жанейро дава парични награди на полицаите за убити престъпници
Володимир Зеленски: Русия атакува тази нощ Украйна с около 500 дрона и 40 ракети
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
Италия ще защитава световната си титла във волейбола срещу България
САЩ ще разсекретят документи за мистериозното изчезване на една от първите жени пилоти
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
Дронове са забелязани близо до най-голямата военновъздушна база на Дания
Гърция се готви за бури и наводнения заради рязко влошаване на времето