„Billaаа родинооо...“

„Billaаа родинооо...“

„Billaаа родинооо...“

Любителски колажи с найлонови торбички на известната австрийска верига супермаркети Billa обикалят социалните мрежи вече няколко поредни дни. Военният министър Красимир Каракачанов неволно стана „рекламно лице“ на спонтанно избухналата „вайръл“ кампания, а призивите му от миналия четвъртък подигравките най-после да спрат, сякаш още повече отприщиха вълната на „народното творчество“.

Случаят предизвика любопитството на хората и накара десетки да демонстрират уменията си с програмите за фотообработка, докато други продължават да се смеят и упорито да споделят видяното с приятелите си. Първият монтаж на „каракачантичката“, както я кръстиха потребителите на социалните мрежи, е споделен още в края на ноември, в личния профил на варненеца Кирил Симеонов, и е на снимка, направена по време на визитата на Каракачанов и Борисов в САЩ. Въпреки че самият автор признава, че е колаж, а и Каракачанов отхвърля категорично сюжета, упражненията по темата продължават и до днес.

Едни от най-популярните колажи на министъра, наброяващи вече над 70, са получили общо поне 8 хил. споделяния и поне 20 хил. харесвания във „Фейсбук“ напълно органично. За сравнение официалният български профил на веригата едва събира 700-800 харесвания и няколкостотин споделяния на една своя публикация.

Веригата запази неутралитет до вчера, когато публикува пост по темата, с който призова да започнем да използваме хартиени вместо найлонови торби, съвсем в тренда на политиките за устойчивост, които стават все по-съществена част от бизнес моделите на всяка компания. „Е, пак поне дадохте нов кадър на торбичка за колажите, че са кът“, коментира по този повод един от авторите на забавните картинки с марката.

Ситуацията сякаш вече е извън контрол, а нестихващият интерес предвещава още много „произведения“ в полза на утвърждаването на бранда. Дали обаче неочакваната „народна“ рекламна кампания носи само плюсове на марката в този случай, поне на този етап експертите в маркетинга и комуникациите се въздържат да коментират публично и категорично. Вижте сега някои от най-споделяните сюжети с жълтата торбичка!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

По темата работи: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ