Киану Рийвс ще бъде една от рекламните звезди на Супербоул 2018

В Америка предстои най-големият рекламен парад на годината - финалът на лигата за американски футбол Супербоул.

През тази година той ще започне на 4 февруари и, очаквано, в него ще се представят с реклами най-големите в света марки, които искат да се популяризират на пазара в САЩ. Причината за интереса е, че това е най-гледаното телевизионно време в страната за годината - над 100 млн. души се събират едновременно пред малкия екран.

При голямата конкуренция за вниманието им, печеливша стратегия брандът или продуктът да бъдат запомнени, е участието на звезди. Тази година любимият на хиляди зрители актьор Киану Рийвс ще участва в реклама. Той ще рекламира Squarespace или услуга за създаване на собствен сайт. 

Киану Рийвс, който мина през трудностите на три живота

Рекламата ще бъде от 30 секунди, колкото е традиционното ТВ време на спотовете в Супербоул, макар че има и по-дълга онлайн версия. В нея Киану Рийвс си прави уебсайт, седнал в нощта навън, пред горящ огън. През 2015 г. Рийвс използва Squarespace, за да си изгради уебсайт за неговия бизнес - Arch Motorcycle. 

"Преди всичко Киану е добра душа", коментира Дейвид Лий, главен криейтив директор на Squarespace. "Той има дух и сила на герой, който е абсолютно уникален. Влюби се в съобщението на тази кампания толкова, колкото и ние, и работи неуморно, за да свърши тази работа. Не можехме да сме избрали по-добър човек да партнираме и от компанията наистина очакват с нетърпение да споделят тази рекламна кампания със вета", казва той. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ