Николай Ванчев е новият криейтив директор на Havas Group България

Николай Ванчев е новият криейтив директор на Havas Group България

Николай Ванчев е новият криейтив директор на Havas Group България

Николай Ванчев е новият Group Creative Director на Havas Group България, съобщават от рекламната компания.

Той заема поста от началото на юли 2017 г., като основните му задачи са да ръководи творческите процеси на групата и да отговаря за интеграцията на българското подразделение в международната Havas Group.

„Щастливи сме, че привлякохме в Havas Group едно от най-утвърдените имена в областта на рекламата в България. Агенцията ни ще разчита Николай да ръководи творческото развитие на цялата група на нашия пазар. Той ще трябва да подпомогне по-силната и бърза интеграция с международните структури на Havas по време на придобиването на останалите български компании Havas Media и Havas Sofia“, коментира Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.

Преди да се присъедини към екипа на Havas, Николай Ванчев заема позиции в български и чуждестранни агенции като McCann Sofia, MRM/McCann Bucharest, New Moment New Ideas Sofia и Publicis.

Кариерата му започва през 2009 г. като графичен дизайнер, като през годините се превръща в един от доказалите се творчески директори в България. Кампаниите, които той създава са едни от най-успешните в страната, като някои от тях са адаптирани и за международни пазари.

„Това, което си поставям за цел, е творческото развитие на всичките подразделения на Havas Group България, а именно криейтив, медиа, ПР и дигитални комуникации. Желанието ми е да работим за осъществяването на значими във времето идеи, независимо дали те са за големи или за малки клиенти. Подходът ми ще бъде да мотивирам хората в екипа си, като ги стимулирам да използват най-доброто от себе си. Това се отнася и за най-младите колеги, на които ще подадем ръка чрез стажантските ни програми“, споделя визията си за развитието на агенциите Николай Ванчев.

Краткосрочните цели на Николай са свързани с разрастването на портфолиото от клиенти, в което към момента липсват телекомуникационна компания и компания от пивоварната индустрия.

За Havas Group в България

Havas оперира в България от 1996 г. чрез франчайзингови договори за Havas Worldwide, Havas Media и Havas PR. Агенцията е специализирана в реклама, медиа планиране, маркетинг, корпоративни комуникации, дигитални комуникации и социални медии. Тя е част от международната Havas Group, водеща интегрирана агенция за маркетингови комуникации с над 20 000 служители, работещи в 316 офиса и 75 страни. От октомври 2016 г. глобалната Havas навлезе на българския пазар чрез придобиване на дигиталния бизнес на Havas Group България. Финализирането на сделката се очаква през 2018 г., когато компаниите Havas Sofia и Havas Media юридически ще бъдат част от Havas Group България. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ