Какво ново в предстоящия Супербоул 2017

На 5 февруари 2017 г. започва най-дългоочакваното спортно събитие в САЩ - финала на лигата за американски футбол Супербоул. Освен спортните фенове, голямо оживление настава и сред рекламодателите. В този момент от годината пред малкия екран у дома, или на публични места в Америка, се събират едновременно до над 100 млн. зрители. Марките се състезават да бъдат запомнени от тях чрез скъпа ТВ реклама, изработена от прочутите американски агенции.

Обичайният формат е излъчване на 30-секунден телевизионен спот цените за който понякога надминават 4 милиона долара. Тоест, рекламата в Супербоул е за големите компании, които могат да си я позволят. Или... за хитрите компании, които все пак успяват да привлекат по алтернативни начини внимание във връзка със спортния финал. 

Супербоул 2017 ще бъде 51-ви поред шампионат. Така нареченият "Super Bowl LI" ще се играе на стадиона NRG Stadium в Хюстън, Тексас, на 5 февруари - за трети път ще се играе в Хюстън след 1974 г. и 2004 г. Събитието ще отбележи 50-ата годишнина на Супербоул, който се провежда за първи път на 15 януари 1967 г. Ще пее Лейди Гага. Какво още?

Очаква се рекордна цена на излъчването на 30-секундната реклама - над 5 млн. долара, посочва Business Insider.

Много марки са необичайно тихи до момента, отбелязва сайтът в маркетинговия си раздел - по това време на миналата година гледахме тийзъри на скъпите реклами, които редица компании ще покажат на финала. До момента е известно, че строителният гигант 84 Lumber ще вложи около 15 млн. долара в 90-секундна реклама за Супербоул - това съобщи Advertising Age. Рекламата е направена от агенция Brunner и ще се излъчи в разгара на играта. Тя цели да привлече нови работници. Първата й версия е била отхвърлена от телевизия Fox, заради "прекалено политизиране". Версията е показвала стена, спираща хората да работят в САЩ. 

Освен това Audi се завръща в Супербоул за 9-и път. Ще го направи с реклама, изготвена от агенция Venables Bell & Partners, по информация на Adweek. 

Джъстин Тимбърлейк ще участва в реклама, излъчена по време на Супербоул 2017 - за напитките на Bai.

Bud Light - най-продаваната американска бира, е подготвила 60-секундна реклама с участието на знаменитости, предава "Уолстрийт джърнъл". Видеото е дело на агенция Wieden+Kennedy Портланд и е озаглавено "Известен сред приятели".

Автомобилният бранд от Детройт Buick също ще се рекламира - за втора поредна година. Отчетите показват, че миналогодишната му реклама е довела до по-висок трафик на сайта му и интерес към колите. 

Компанията за уеб хостинг GoDaddy ще представи тази година в реклама нов продукт, като криейтивът ще се фокусира върху интернет културата.

Honda CR-V се завръща в най-скъпия рекламен блок за годината с филм, промотиращ модела Honda CR-V. За трети път компанията ще рекламира в Супербоул. 

Hyundai пък планира да заснеме рекламата си... по време на самия финал, и да я излъчи малко след играта. Рекламата ще бъде 90-секунден документален филм, който ще покаже най-добрите моменти от току-що изминалия мач. 

Intel също ще се представи - с реклама с участието на Том Брейди, който ще преведе зрителите през една своя обичайна сутрин, но представен с 360-градусовата технология на Intel. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ