Три причини да започнете свой бизнес по време на криза

Три причини да започнете свой бизнес по време на криза

Три причини да започнете свой бизнес по време на криза

Няма "идеално" време за стартиране на бизнес. General Motors, IBM и Disney бяха основани точно преди Голямата депресия. Google, Salesforce, eBay и Amazon излязоха от балона на dot-com. А Facebook, Twitter и много други го направиха през икономическата криза на 2008-а.

Това, че стартирате компания преди, по време или след рецесия или глобална криза, не означава непременно, че ще бъдете по-успешни в дългосрочен план. Ако не друго, глобалните кризи са това, което подчертава следващото поколение проблеми, които светът трябва да реши, за да продължи напред - което ражда десетки нови компании, нови пазари и нови индустрии.

Докато се озоваваме в друга глобална криза, в момента се предлага интересна възможност за предприемачите. Вярвам, че предприемачеството и стартирането на компания произтичат от това да имате страхотна идея в момента, в който живеете. Интересното в сегашната ни среда е, че много от нас са принудени да работят отдалечено от офиса за известен период от време или в обозримо бъдеще. Това означава, че преразглеждаме много аспекти от живота си, които иначе сме приели за даденост. И всичко това води до вълнуващи възможности за изграждане на нови продукти, нови решения и нов свят. Без дълги пътувания, без толкова много социален живот, без много от нещата, които ни държаха заети, някои хора имат потенциално повече време, отколкото някога е трябвало да инвестират, за да получат идея, пише Хайди Зак за Inc

Ето три причини, поради които в момента е всъщност идеалният момент да станете предприемач.

Ако днес можете да изградите бизнес, утре ще бъдете по-силни

Не знаем колко дълго ще продължи тази рецесия. Ако обаче можете да създадете компания, ценна за хората в среда, която е пълна с намаляващо търсене и нарастваща безработица, вие ще бъдете по-силни, когато икономиката започне да се подобрява. Стартирането на бизнес сега означава, че ще бъдете още по-пестеливи с разходите, както и наемането на хора. Това са добри умения, които трябва да притежавате, когато сте предприемач, без значение от околната среда. 

В момента много талантливи хора търсят работа

Пандемията на коронавирус не е засегнала само от малките предприятия. Дори най-големите компании и най-финансираните стартиращи компании си търсут хора в момента. Точно сега пазарът е пълен с талантливи хора, които търсят следващата си възможност. Особено, след като все повече компании карат служителите си да работят от вкъщи, това ще отвори още повече врати за подходящите работници да намерят правилните компании и обратното. Сега е чудесно време да намерите съмишленици, за да създадете компания.

Бизнесът, който решава проблеми в криза, нараства по-бързо

Като цяло новите потребителски стартъпи обикновено са с фокус върху дигиталния свят, образованието, диференцирането на съдържание и са фокусирани върху удобството, което създават за своите клиенти. Поради тези причини не е изненадващо, че много от тези бизнеси са подходящи за настоящата среда. Но какво да кажем за компании, които нямат толкова късмет да се възползват от тези промени? Правило номер едно на предприемачеството: Когато нещата се объркат, не се отказвайте, а работете. Няма идеално време за стартиране на бизнес. Важното е колко сте мотивирани да започнете и ако имате постоянството да се възползвате от всяка ситуация, може и да успеете.

Източник: Хайди Зак, Inc

Редактор: Нели Тодорова  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ