Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

Как да получите желаното повишение

446

Снимка: Shutterstock

Въпросът „От какво зависи, кой ще получи повишението, когато двама души имат сходни постижения и квалификация?“ се появи на американския сайт за споделяне на опит и знания Quora, в който хората се учат един от друг, в опит да разберат по-добре света около тях.

От Inc.com цитират отговора на Макс Алтшулер, автор на „Career Hacking for Millennials”, който дава 4 съвета:

Когато става въпрос за преговори за повишение на работното място, аз вярвам, че резултатите трябва да говорят сами за себе си. Ако двама души имат сходни постижения и качества, тогава най-важният фактор, който дава предимство на единия, е по-доброто владеене на изкуството на офис политиката.

Добрата новина в случая е, че независимо от това дали отворени или срамежливи, екстроверти или интроверти, вие можете лесно да се научите да се ориентирате в офиса политиката и да я използвате във ваша полза.

1. Фокусирайте се върху видими действия и резултати

В един силно конкурентен бизнес, единственият начин да получите повишение е като се откроите от останалите. Мениджърите търсят решителни и инициативни хора, които не се страхуват да поемат рискове и да правят нещата по свой начин.

Има различни начини да привлечете вниманието на вашите ръководители. Някои хора го правят с помощта на дългите часове, които прекарват на работното място, като идват по-рано или остават до по-късно от останалите. Когато шефовете пристигат на работа и намират на бюрото си завършена задача, те не го забравят.

Разбира се, има и други начини да бъдете забелязани. Можете да организиране някаква извънработна дейност или среща на колектива, която да помогне сближаването с вашите колеги и намаляването на стреса. Мениджърите ценят екипните играчи

2. Изградете трайни връзки

 

Междуличностните отношения на работното място често играят ключова роля в спечелването на повишение. Това е едно от нещата, които дават предимство на хората, работещи в офиса, пред тези, които работят от разстояние. Когато имате възможността да отидете до офиса на вашия ръководител и да започнете някакъв разговор, вие имате по-голям шанс да привлечете неговото внимание и да изградите връзка.

Друг подход за изграждането на важни връзки в офиса, който е малко по-трудоемък, е да определите кой взема важните решения във вашата организация и да го приемете за ментор. Слушайте неговите съвети и правете всичко възможно, за да ги прилагате в работата си. Те ще забележат, запомнят и оценят усилията, които полагате, за да бъдете най-добрите.

Също толкова важно е да изградите и добри взаимоотношения с вашите клиенти и другите хора в индустрията. По този начин те ще бъдат по-склонни да ви хвалят пред вашите шефове, а това оказва голямо позитивно влияние върху вашата репутация.

още от Техники за успех
20
Петък
Септември