Нов изпълнителен директор начело на "Фантастико"

Нов изпълнителен директор начело на Фантастико

Нов изпълнителен директор начело на "Фантастико"

Главният търговски директор на „Фантастико“ Светослав Гаврилов става изпълнителен директор на компанията. Светослав Гаврилов е част от екипа на търговската верига от 22 години. Започва кариерата си в компанията още като студент, работейки като касиер, мърчандайзер, заместник-управител на магазин. В централния офис на компанията стартира като асистент в търговския отдел. Впоследствие преминава всички нива в йерархията – търговски сътрудник, търговски директор, главен търговски директор, а сега – изпълнителен директор. Участва пряко и има ключова роля във всички етапи на развитие на компанията, която днес притежава 42 от най-модерните супермаркети в България и в която работят над 3000 служители.

„Приемам новата си позиция в компанията като огромно предизвикателство и благодаря за доверието на собствениците на „Фантастико“, заявява Светослав Гаврилов и допълва: „Веригата се промени изключително много през годините, като за нас винаги движещата сила са били нашите клиенти. Всеки ден в работата си правим всичко възможно да отговорим на техните очаквания и това ще остане наш основен приоритет. Миналата седмица открихме най-новия ни супермаркет в кв. „Манастирски ливади“, предсоти ни откриването на още два модерни супермаркета в Банкя и Перник, а общата стойност на инвестицията за трите обекта е 51млн. лв. Непрекъснато обновяваме съществуващите търговски обекти. Предстои основен ремонт на супермаркета ни в Кюстендил и на супермаркета в SkyCity Mall. Благодарeние на страхотната работа на всеки един от екипа на „Фантастико“ отчитаме стабилен растеж и съм сигурен, че ни предстоят още много успехи.“.

От създаването си през 1991г. до днес търговска верига „Фантастико“ е сред водещите компании за продажба на бързооборотни хранителни стоки. Притежава супермаркети в София, Елин Пелин и Кюстендил. През всичките тези години търговската верига се развива изключително успешно, като успява да развие разпознаваем, успешен и устойчив бранд чрез непрекъснато обновяване и модернизиране на търговските обекти, въвеждане на иновации, богат асортимент и непрекъснат контрол на качеството на продаваните стоки.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ