Затвори
нашите сайтове - сп. Мениджър сп. Обекти Мениджър на годината Новите родители Зеленият кръг

От какво най-често се оплакват служителите?

Снимка: Shutterstock

За да бъдете страхотен лидер, трябва внимателно да се вслушвате в това, което вашите служители имат да кажат, без значение дали е добро или лошо.

За щастие, по един или друг начин, в крайна сметка те винаги казват това, което мислят. Ако продължавате да чувате едни и същи оплаквания, отново и отново, значи е време да коригирате своя подход и да станете по-добър лидер.

От сайтa Inc.com предлагат списък с най-често срещаните коментари, които трябва да ви подскажат, че е време за промяна.  

1. „Никога не знам какво се случва ...“

Ако вашите служители не са запознати с последните събития в компанията и не са наясно с новостите и промените в офиса, значи нямат лесен и бърз достъп до информация. Изградете добър комуникационен модел, като поддържате контакт с подчинените си през целия ден и им давате възможност да знаят дори най-малките подробности, касаещи тяхната работа.

2. „Не знам каква е моята роля ..."

Когато служителите ви не знаят какво точно се очаква от тях на работа, хаосът и объркването са неизбежни. И все пак, определянето на роля не завършва с името и позицията, изписани върху визитната картичка.

Трябва активно да напомняте на всички служители и на членовете на вашия екип, какви точно са техните отговорности, конкретни задачи и причините да се занимават с тях. Това може да означава да се застъпите за служител, който трябва да завърши определен проект или да делегирате работата, по начин, който да насърчи служителите да дават най-доброто от себе си.  

3. „Той / тя продължава постоянно си променя мнението ..."

Един от отличителните знаци на лошо лидерство е прибързаното говорене. Много шефове се изкушават да вземат решение преди наистина да знаят всички подробности и да имат възможност да анализират възможните резултат и последствия. Това води до постоянна промяна на мнението.

Непостоянството никога не е добър знак за способностите на един лидер, защото то дава основание на служителите му да оспорват неговите решения. Ако често променяте решенията си, хората ще започнат да си мислят, че разчитате само на вашата интуиция или, че изисквате от тях определени неща, защото може да си го позволите като шеф, а не защото това е правилната посока на действие.

още от Управление
16
Понеделник
Декември