Отключване на глобални възможности: Промишлени търгове с Troostwijk Auctions

Отключване на глобални възможности: Промишлени търгове с Troostwijk Auctions

Отключване на глобални възможности: Промишлени търгове с Troostwijk Auctions

Troostwijk Auctions, име, пропито с история, с корени от основаването си през 1930 г. в Амстердам, Холандия. Troostwijk си спечелва името на непоколебим лидер в аукционната индустрия.

По своята същност аукциона е нещо повече от търговия, това е динамичен процес, който обединява продавачи и купувачи в уникален обмен. Търговете създават среда, в която стойността се определя от участниците, а конкуренцията води до истинските пазарни стойности на активите за продан.

В следващите редове ще ви представим 9-те основни предимства, които ще имате, ако изберете да продадете своите ненужни машини и оборудване с Troostwijk Auctions. От глобален пазарен обхват до професионален маркетинг, прозрачни процеси и много други, Troostwijk дава възможност да увеличите максимално възвръщаемостта си, като същевременно осигурява безпроблемно преминаване на аукциона за продавача и купувача.

1. Достигане до глобалните пазари

Когато става въпрос за продажба на промишлени машини и оборудване, значението на навлизането на международния пазар е определещо за успеха. Troostwijk Auctions блести като фар с глобален обхват и възможности.

Международният отпечатък обхваща впечатляващите 167 държави, утвърждавайки Troostwijk като доверен помощник в сектора и е наистина глобална платформа, чрез която да продавате ненужното ви оборудване и машини в цял свят.

Независимо дали вашите активи произхождат от областта на хранително-вкусовата промишленост, металообработването, авиацията, земеделието или строителството, платформата служи като канал за свързване на вашите предложения с правилната аудитория.

Активната база на Troostwijk, надхвърля границата от един милион потребителя, и този брой продължава да расте постоянно. В рамките на тази процъфтяваща общност каналът има приблизително 50 000 активни купувачи месечно. Тази динамична екосистема гарантира, че вашите промишлени машини ще попаднат в ръцете на тези, които наистина ценят и разбират тяхната стойност.

2. Създаване на успех чрез цялостен маркетинг

В Troostwijk Auctions не оставят нищо на случайността, когато става дума за популяризиране на всеки един търг. В центъра на тази рекламна мощ е маркетинговият отдел, разположен в Амстердам. Тези експерти носят задълбочени познания за всеки търг, те се впускат в щателно проучване, разкривайки най-обещаващите пазари за машините. Това гарантира, че рекламните усилия са фино настроени, за да резонират с правилната аудитория.

Рекламният арсенал включва разнообразен набор от канали, включително позициониране в специализирани индустриални списания, стратегически позиционирани банери, динамични кампании в социалните медии, щателна оптимизация за търсачки, както и целеви имейл кампании.

Трябва да се отбележи, че Troostwijk често авансира средствата, необходими за тези рекламни дейности, демонстрирайки непоколебим ангажимент за успеха на вашия търг.

3. Професионални описания и изображения

"Когато става въпрос за визуално представяне на вашите машини, нашата цел са кристално ясни изображения, които ясно показват какво продавате и реалното състояние на тези машини. Горди сме, че продаваме колосалните 810 000 лота всяка година, като всеки лот се предлага със средно 12 ясни изображения и подробни описания", посочват от компанията.

"Нашите описания не оставят място за объркване. Ние покриваме всичко, от годината на производство на машината до нейния размер, капацитет, допълнителни екстри и размери. Някои търговци използват преки пътища и се надяват купувачите да задават въпросите си по-късно, но в нашите търгове всичко е ясно от самото начало", допълват от Troostwijk.

4. Продажба с предварително определен краен срок

При традиционните канали за продажби не можете да заявите уверено, че ще продадете определен артикул в точно определено време за определена цена. Просто не става така. Чрез търга, вие избирате ясна и дефинирана времева рамка с ясен начален и краен час. Това създава усещане за спешност и привлича само сериозни купувачи, решени да закупят вашите машини и оборудване сега, т.е. купувача не може да отлага във времето.

Във всяка реклама и търг Troostwijk се грижи да покаже на видно място крайната дата и час на търга, това създава усещане за неотложност.

В деня на затваряне на търга всеки лот има предварително зададен час на затваряне, до минута. Следва приятната част: всеки път, когато някой наддава за лот през последните 2 минути преди времето за затваряне, платформата автоматично удължава времето за затваряне с още 2 минути. Това дава на всички участници справедлив шанс да повишат офертите си.

5. Изграждане на доверие чрез „подхода на Troostwijk“

Прозрачността е ключова. "Уверяваме се, че цялата информация за търга е публична и достъпна, така че участниците в наддаването да могат сами да преценят за себе си за какво наддават", поясняват от компанията.

За да увеличи допълнително доверие на купувачите, се планират и дни за оглед докато тече аукциона. Потенциалните купувачи могат физически да инспектират стоките, като правят свои собствени оценки не само за машините, но и като вземат предвид фактори като демонтаж, товарене и транспортиране.

Купувачите са по-склонни да се доверят на Troostwijk, отколкото на еднократни продавачи, особено когато става въпрос за международен бизнес. В Troostwijk те виждат уважаван и сигурен партньор. Това доверие в платформата ги прави по-склонни да участват в подобни транзакции.

6. Отворен и ясен процес за наддаване

Troostwijk Auctions се гордее с поддържането на прозрачен и ясен процес на наддаване, който е видим за всички, дори и за тези, които все още не са се регистрирали в платфортмата. За да правите оферти, всичко, от което се нуждаете, е да създадете потребителски акаунт, който не изисква нищо повече от валиден имейл адрес и телефонен номер. След регистрация всеки може да участва в наддаването.

Въпреки че не се разкрива кой прави наддавания, платформата показва данни в реално време, включително броя на направените оферти и текущата най-висока оферта. Често ожесточените войни за наддаване се развиват в последните минути преди затварянето на търга.

7. Подготвяне на сцената за пазарни цени

При традиционните продажби чрез рекламни платформи продавачите определят фиксирана цена. Ако цената е твърде ниска, купувачът смята, че има нещо „гнило“ с машината а ако е твърде висока, изобщо не се обажда.

"В нашите търгове започваме с ниски начални цени. Тази стратегия предизвиква вълна от оферти, които постепенно повишават цената, докато се стигне лимита на наддаващите. Този лимит е понякога е по-висок от предварително заложения. Тази крайна цена, достигната при тези обстоятелства, става пазарната стойност за машината за този ден", поясняват от Troostwijk Auctions.

За да бъдат защитени продавачите, често използван подход е „subject to allocation“. Това означава, че предложилият най-висока цена не е непременно победител. Т.е. продавачите запазват властта да вземат окончателното решение.

8. Продажба "както е, където е"

Troostwijk Auctions опростява процеса на продажба, като предлага стоки "както е, където е", като всички разходи за демонтаж и транспорт се поемат от купувача.

"Ние продаваме всички стоки директно от текущото им местоположение. Обикновено тези машини са били използвани доскоро, което ги прави ценни активи", уточняват от компанията.

9. Troostwijk - изчистване на пространството

За продавачи, които искат да освободят бързо място за нови машини, това е огромно предимство. Продължителният процес на традиционните и индивидуални продажби, които могат да се проточат с месеци могат много да ви спънат. С Troostwijk можете да продавате бързо и ефективно и в рамките на няколко предварително определени дни да разчистите голям обем ненужни артикули.

В заключение

В света на продажбите на индустриални машини Troostwijk Auctions не е просто платформа; това е партньор с наследство обхващащо почти век, глобален обхват, цялостен маркетинг и прозрачни процеси, ние предлагаме несравнимо решение.

Търговете на платформата създават спешност, привличайки купувачи от 167 държави и различни сектори. Професионализмът на Troostwijk вдъхва доверие, високата конкуренция и прозрачното наддаване гарантират, че получавате най-добрите цени.

Независимо дали търсите максимизиране на печалбата, свободно пространство или ефективност, Troostwijk Auctions е вашият ключ към успеха.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ