Как да подредим пощата си

Как да подредим пощата си

Как да подредим пощата си

Макар и да минава за масова комуникация, електронната поща е лично пространство, нещо като нощното шкафче. Всички имаме такова и всички изпитваме неудобство от хаоса в него, ако се случи да го отворим пред някой друг. Невъзпитано е да поучаваш някой как да подрежда личното си шкафче, затова ето някои съвети от Harvard Business Review как да вкараме ред в пощата си.

Ограничете броя на писмата във входящата ви кутия. Всеки излишен мейл ви разконцентрира, когато я отворите. Огромният брой писма ви кара да прескачате с мишката от едно към друго.

Ако получите писмо, от което не се интересувате, но е свързано с работата на друг човек, прехвърлете му го. Така се отървавате от ненужния спам и помагате на колега.

Разпределяйте писмата си по папки. Това е най-лесният и ефективен начин да се ориентирате в купищата имейли.

Ежедневото почистване също помага. Така, както миете зъбите си всеки ден, създайте си навика да почиствате и пощенската си кутия. Трийте всчко, което не ви интересува.

Определете колко време да пазите писмата си. Едва ли има сериозна причина да съхранявате писма от преди една година.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ