Hugo Boss се завръща във Формула 1 с екипа на Aston Martin

Hugo Boss се завръща във Формула 1 с екипа на Aston Martin

Hugo Boss се завръща във Формула 1 с екипа на Aston Martin

Луксозната модна марка Hugo Boss обяви, че се завръща във Формула 1 с екипа на Aston Martin. Партньорството беше обявено на Гран при на Великобритания днес и ще действа до 2025 г. Потребителите ще видят брандирането на Boss върху автомобилите от Формула 1, както и в екипното облекло, което компанията ще предоставя от 2023 г., предава Ройтерс

"Привличането на документалната поредица на Netflix "Drive to Survive" ("Карайте, за да оцелеете"), новите правила, които да направят състезанията по-конкурентни, и стремежът към устойчивост са неоспорими фактори", коментира главният изпълнителен директор на Hugo Boss Даниел Гридер.

"Искаме да станем 24/7 лайфстайл марка. Вижте историята на Лорънс (канадския милиардер собственик на Aston Martin - Лорънс Строл, който натрупа състоянието си в модната индустрия, преди да придобие легендарната марка за спортни автомобили) с Aston Martin, търсим този паралел", каза Гридер.

Hugo Boss беше партньор с бившия шампион McLaren в продължение на десетилетия, преди да премине в Mercedes, доминиращият отбор през последните осем години, през 2015 г.

През 2017 г. предишният главен изпълнителен директор Марк Лангер каза пред германското седмично списание Focus, че сделката приключва, защото "Формула Е е по-иновативна и устойчива" и електрическите състезания са по-привлекателни за по-младата аудитория.

Гридер каза, че това не се е оказало така. "Не успя. Формула Е никога не е била същата като Формула 1. Не стана толкова актуална, колкото трябваше да стане. Формула 1 също се завърна по-добра от всякога. Провеждането на три състезания в Съединените щати през следващата година също беше привлекателно. Мисля, че балансът, който откриха сега, е перфектен", каза Гридел.

Hugo Boss вече е платформа с две марки, привлекателни за различни демографски групи – Boss за милениалите между 25 и 40 години и Hugo за по-ориентираните към музиката и изкуството хора от поколението Z, които са под 25 години, допълни той.

"Мисля, че Aston Martin и Boss са идеалният мач тук", каза Гридер. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ