Четворката от АВВА на концерт на собствените си аББАтари

Четворката от АВВА на концерт на собствените си аББАтари

Четворката от АВВА на концерт на собствените си аББАтари

Четворката от легендарната поп-група ABBA се появи отново заедно първи път от 36 години, пишат британските медии днес.

75-годишният Бени Андерсон, 72-годишната Агнета Фалтског, 76-годишната Ани-Фрид Лингстад ​​и 77-годишният Бьорн Улвеус бяха най-чаканите гости на церемонията по откриването на тяхната концертна резиденция ABBA Voyage в лондонския Олимпийски парк, построена специално за серия концерти след издаването на новия им албум по Коледа миналата година. Четиримата бяха посрещнати от възторжена тълпа почитатели, след което заеха местата си в залата.

А на сцената, вместо тях се появиха холограмни аватари на младите Бени, Агнета, Ани-Фрид и Бьорн, които изпълниха едни от най-големите хитове на групата, както и песни от новия албум на групата. Бени Андерсън, който откри шоуто се сравни с пътешественика във времето Доктор Кой (героят от едноименния научнофантастичен сериал)

Първият от серията виртуални концерти под знака на "Пътешествието продължава"се проведе 50 години след основаването на групата ABBA. В края на миналата година шведите издадоха първия си албум от 40 години насам, който се изкачи на челните места в музикалните класации още първата седмица след издаването.

Дигиталното концертно шоу на ABBA е един от най-мащабните и авангардни проекти в тази сфера.

Над 800 аниматори от цял свят са участвали в създаването на дигиталните аватари на AББA, наречени Аббатари. Работата по тях продължава около седмици, в които шведската четворка работи по осем часа в Ийлинг Студиос в Лондон. Записват 24 песни, както биха ги изпълнили на сцена, но пред екип от 75 души с компютри и камери, а Бьорн и Бени са принудени да се обръснат за първи път в живота си от 50 години насам за целите на успешното им аватарско превъплъщение. Четиримата са облечени в специални костюми с електроди, каски, а движенията им се записват. Върху тях се наслагват движенията от някогашните им изпълнения. Следва обучение на млади дубльори и създаване на виртуални фигури с помощта на специална технология, подобна на използваната във „Властелинът на пръстените“. Така се постига ефекта ABBA на сцената да изглежда като състава от 70-те, защото според тях хората са свикнали да ги възприемат по този начин. Дигиталните костюми пък бяха създадени от модна къща Dolce&Gabbana.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ