Британският музей с виртуална обиколка в Бронзовата епоха

Британският музей с виртуална обиколка в Бронзовата епоха

Британският музей с виртуална обиколка в Бронзовата епоха

Британският музей изпробва технология за виртуална реалност (VR), която ще позволи на посетителите му да се запознаят подробно с цялата му колекция, съобщава BBC.

Възможностите на VR технологията ще бъдат демонстрирани на 8 и 9 август пред семейства, които искат да разгледат Бронзовата ера и да се докоснат до 3D модели на предмети. Преживяването ще бъде достъпно само за гостите, навършили 13 години. Семействата с по-малки деца могат да използват таблет или да посетят зала, оборудвана с интерактивен екран.

Посетителите ще се запознаят с различни интерпретации на употребата на предмети от миналото. Сред изложените са 2 златни гривни, открити в Глостършър, както и съкровища, с които музеят още не се е сдобил. Други артефакти са бронзова кама и бронзова скоба, за която се предполага, че е гривна.

Крис Майкълс, ръководител на дигиталната и издателската дейности в Британския музей, казва: „Технологията ни дава шанс да създадем невероятен нов контекст на предметите в колекцията ни и да се запознаем с нови интерпретации за тяхната употреба.”

През юни лондонският природоисторически музей също започна да използва VR технология за изложбата си “The First Life”, която предлага на посетителите досег с океанската среда в зората на земния живот.

Услугата набира все по-голяма популярност сред посетителите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Революция: На фитнес, без дори да ходиш до залата. И то, безплатно!
Златни кюлчета се продават като топъл хляб в магазините на Южна Корея
Уорън Бъфет за ИИ и въпроса, на който и най-добрите икономисти нямат отговор от 100 години
Урсула фон дер Лайен: Трябва да попречим на Китай да наводни пазара в ЕС с електромобили
800 000 души в Европа и САЩ са паднали в капана на една от най-големите онлайн измами
Колонката на мениджъра: Три истории с поука от Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на Интерпартнерс
Цитат на деня
Как да убедите Google, че сте експерт във вашата ниша