Озвучават столичния бул. „Витоша“

Озвучават столичния бул. „Витоша“

Озвучават столичния бул. „Витоша“

В три последователни петъка на ноември музикалната организация „Профон“ ще озвучи столичния булевард „Витоша“ със специално направен за целта микс от любими на няколко поколения български и световни хитове. Акцията е част от кампанията „Силата на музиката“ и ще стартира този петък - Деня на народните будители.

Озвучаването на бул. „Витоша“ цели да демонстрира как музиката притежава силата да променя средата – да помага на бизнеса, да създава емоционален контекст за потребителите. Музиката продава, променя, формира желания, вдъхновява.

Организаторите от „Профон“ цитират представително изследване на своите английски колеги, което изобразява в цифри огромното значение на музиката в ежедневието ни. Ето някои от неговите резултати:

  • 90% от препоръките за заведения са свързани с музиката в тях;
  • С 65% се увеличава работоспособността, ако на работното място звучи музика;
  • Със 73% се увеличава консумацията в клубове и барове, ако звучи музика;
  • 90% от клиентите предпочитат да пазаруват в магазини, в които звучи музика;
  • 60% от клиентите прекарват повече време в магазин, където музиката им харесва;
  • 53% от клиентите препоръчват фризьорски салон заради музиката в него;
  • 80% от клиентите на фитнес клубове свързват повишената си мотивация за спорт с музиката в тях;
  • 76% от клиентите предпочитат хотел, в който музиката им харесва;
  • С 35% намалява болката при посещение на зъболекар, ако в кабинета звучи музика;

„Няма съмнение, че музиката е сериозна част от преживяването на клиентите на ресторанти, хотели, магазини, спа центрове, фризьорски салони, транспортни услуги и много други. Тя силно влияе на начина, по който възприемаме себе си в момента, в който звучи около нас, създава желания, формира емоционалното ни състояние, проектира в нас какви искаме да бъдем. Не е случайно, че най-успешните търговски вериги, магазини и хотели обръщат огромно внимание на онова, което звучи в техните обекти. Създават се музикални концепции за всяка отделна марка, дори вече има и такава наука”, казват от „Профон“.

Кампанията на „Профон“ „Силата на музиката“ е подкрепена от Столична община, Министерство на културата, Музикаутор, Институт за съвременно изкуство и терапия „Либера“, хотел „Хилтън“, сладкарници „Неделя“.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ