Първо, спечелете тях!

Първо, спечелете тях!

Първо, спечелете тях!

Вашите бъдещи клиенти са заливани от реклами всеки ден. При това всяка марка твърди, че отговаря най-добре на техните нужди. Присъединяването към това множество може да не е най-добрият ви залог за печелене на доверие и популярност на клиентите, особено като стартиращ бизнес. Това, върху което трябва да се съсредоточите, е да спечелите медиите.

Естествено, те се ползват с много по-голямо доверие от клиентите, отколкото вашата реклама! Всъщност, 92% от потребителите се доверяват на спечелените медии повече от всяка друга форма на реклама.

Можете да надстроите стратегията си за брандиране, за да получите положително отразяване от медиите, като използвате бизнес медийни комплекти. Ето как. 

Силата на един бизнес медиен комплект 

Бизнес медиен комплект или комплект за пресата е колекция от маркетингово съдържание и подробности за вашия бизнес, които събирате, за да информирате и впечатлите медиите, когато искате да направят репортаж за вас. Създава се като отделен документ и понякога се интегрира в уеб страница.

Успешният медиен комплект е много повече от просто купчина рекламни материали за медиите. Това е мощен инструмент, който може да помогне на предприемачите да утвърдят доверието в своята марка, да осигури лесен достъп до информация, да осигури положителен разказ в медиите и да създаде сплотена идентичност на марката.

Чрез създаването на медиен комплект можете да покажете уникалното предложение за стойност на вашата компания и да направите трайно впечатление както на потенциални клиенти, така и на инвеститори. Той също така предава професионален имидж, който е от решаващо значение за спечелване на доверието на заинтересованите страни. Тези ползи могат да бъдат постигнати чрез директно споделяне на медийния комплект или чрез медийни репортажи, направени с помощта на този медиен комплект.

Елементи на ефективен бизнес медиен комплект 

Комплектът за бизнес медии предлага основни компоненти, които предават историята, продуктите и услугите на вашата компания. Тези компоненти обикновено включват:

  • Фирмена история — кратък преглед на историята, мисията и ценностите на вашата компания. Това може да помогне за установяване на достоверност и осигуряване на контекст.
  • Описания на продукти или услуги — Ясни и кратки описания на вашите предложения, които помагат на потенциалните клиенти и инвеститори да разберат стойността, която предоставяте.
  • Целева аудитория — Идентифициране и описание на вашата целева аудитория с нейните нужди и проблеми. Този аспект е инструмент за изграждане на емпатия и доверие.
  • Лого и изображения — Висококачествени изображения и лого на марката, които помагат за създаването на професионална и сплотена идентичност на марката.
  • Информация за контакт — Ясна и лесна за намиране информация за контакт. Това улеснява потенциалните репортери, клиенти и инвеститори да се свържат с вас.
  • Статистика и социално доказателство — Ключови статистики, кратки казуси и препоръки, които да добавят към вашата убедителност и достоверност.

Като цяло медийният комплект трябва да е професионален на вид. Трябва също така да включва инфографики и изображения, които да го правят привлекателен и лесно разбираем за целевата аудитория. Не забравяйте, че основната му цел е да ангажира и информира, вместо да насърчава.

5 примера за бизнес медиен комплект 

В свят, в който обхватът на вниманието се скъсява бързо, силното първо впечатление със завладяващ медиен комплект може да направи всичко различно. Нека да разгледаме пет примера за медийни комплекти от фирми, които са затвърдили впечатлението и авторитета си с изключителни прес комплекти.

1. AWeber 

Уеб страницата с медийни комплекти на AWeber предоставя персонализирани медийни комплекти за различни цели. Те имат красив комплект за уеб медии, който е идеален за онлайн издатели, докато отделен набор от файлове се грижи за тези, които печатат, а третият пакет има указания за използване на тяхната марка.

Техният материал е ясен и точен, с директни инструкции за употреба и висококачествени изображения. Медийният им комплект се фокусира върху удобството на читателя и ефективното споделяне на информация. Той има за цел да улесни живота на докладчиците, за да подобри шансовете за отразяване на техните постижения.

2. Airbnb 

Вместо конвенционален документ за пресата, Airbnb изгради красив и бърз уебсайт, който да използва като център за медийно взаимодействие на своята марка. Сайтът е лесен за навигация и включва много съдържание в различни области, разположени стратегически, за да се избегне претоварването на аудиторията.

Това е отличен пример за модерен дизайн на медиен комплект, при който вграждате своя медиен комплект във вашата онлайн редакция. Този дизайн е идеален, ако трябва да представите обширно или често актуализирано съдържание.

3. Entrepreneur — списание Entrepreneurship

Медийният комплект на Entrepreneur използва модерен дизайн с убедително съдържание, което демонстрира отдадеността на марката към иновациите и мисловното лидерство, като същевременно помага на рекламодателите да разберат демографията на читателите. Комплектът включва информация за аудиторията на публикацията и разнообразните услуги и дори включва редакционен календар.

Започвайки с ясно изявление на визията, медийният комплект на Entrepreneur съчетава социални доказателства, статистики, образци на съдържание и красиви графики, за да създаде страхотно впечатление още при първия поглед.

4. Headspace

Този прост пример за медиен комплект включва лога, изображения, видеоклипове и други материали за пресата, които помагат на журналисти и други заинтересовани страни да научат повече за компанията.

Медийният комплект на Headspace предава посланието на марката за здраве и уелнес, като просто събира най-важното съдържание в диск на Google, така че хората лесно да разберат и споделят информация за марката.

5. Realestate.com.au 

Тази компания обяснява прекрасно своите услуги за управление на имоти и недвижими имоти, използвайки изображения, инфографики и добре структурирани слайдове. Медийният комплект обхваща всички основни аспекти на бизнеса, както и гледните точки на всички заинтересовани страни. В същото време той поддържа последователен дизайн на слайда и тон, за да съответства на позиционирането на неговата марка.

Въпреки че тези примери за медийни комплекти могат да осигурят ценно вдъхновение и идеи за вашия комплект, вие трябва да приспособите дизайна на вашия медиен комплект към вашата марка и целева аудитория. Винаги обмисляйте каква информация търсят медиите и заинтересованите страни и я представяйте по начин, който е ангажиращ и лесно разбираем. Не забравяйте, че добре направеният медиен комплект е от ключово значение за увеличаване на доверието и популярността на вашата марка. 

Източник: Викас Агравал, съосновател на агенцията за пълно обслужване Infobrandz.com, консултант по стратегически маркетинг, за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                      

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ