„Гардиън“: Въпрос на гледна точка!

Днес виртуалната ни галерия от реклами ви предлага един доста стар, но „умен“, запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.

Половинминутният филм рекламира известния британски ежедневник „Гардиън“. Мотото му е „Въпрос на гледна точка!“.

„Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо“, коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.
Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде помнен като въплъщение на репутацията на „Гардиън“ като отворен към различните гледни точки вестник. Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ