Не е важно колко фенове имате във Facebook, а колко са активни

Не е важно колко фенове имате във Facebook, а колко са активни

Не е важно колко фенове имате във Facebook, а колко са активни

Защо са ви 100 000 фенове във Facebook, ако не са активни? Един от основните показатели, които притежателите на корпоративни Facebook страници следят, е броят на новите фенове. Това е най-голямата им грешка, обяснява Борислав Айтов, изпълнителен директор на най-успешната компания за онлайн маркетинг у нас - BeShared.

„Социалните мрежи вече са приети като важен и ценен маркетингов инструмент. Много хора обаче не ги използват правилно и затова не усещат ползи от присъствието си там. Все още битува мисленето, че най-важно е да натрупаш фенска маса. Без значение е колко фенове има страницата ви, ако много малък процент от тях са активни”, казва Айтов.

Компанията му е първата по рода си у нас, съсредоточена върху механизмите на рекламните разработки във Facebook, предлагаща пълно обслужване и популяризиране на брандове в социалната мрежа. BeShared оглавява и престижната класация на световния сайт Socialnumbers за онлайн маркетингови агенции в България, като управлява страници с 5,5 милиона фенове.

„Facebook e първият приоритет, когато даден бизнес взема решение да присъства в социалните мрежи. Ефективността от присъствието обаче може да се увеличи със 70% и повече, ако феновете са активни. За това говори показателят Talking about this, който много малка част от компаниите обаче гледат. Всъщност това показва до колко от феновете ви достигат вашите послания. Ако те не споделят, не харесват или не коментират съдържание, вероятността присъствието ви във Facebook да се отрази на продажбите е много малка. Затова и работата ни е свързана именно с това – да направим дадена страница активна и да накараме хората да взаимодействат с нея”, казва Айтов.

Дълготрайната ангажираност на феновете е първото нещо, което BeShared обещава на клиентите си. „Facebook е единственият рекламен канал, който позволява точно таргетиране на вида на аудиторията, до която искате да достигнете. Това е изключително ценно, за да предложите правилните послания, които да ангажират феновете и да достигнат до по-голяма аудитория”, казва Айтов.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ