Тест: Имате ли приятели в офиса?

Тест: Имате ли приятели в офиса?

Тест: Имате ли приятели в офиса?

Има два типа мениджъри – такива, които в никакъв случай не скъсяват дистанцията с подчинените. И други, които искат да бъдат приятели с тях. Вие от кой тип сте? Нашият тест ще ви помогне да разберете някои неща да себе си и за начина, по който контактувате с колегите.

1. Колега ви моли да му помогнете при пренасяне в ново жилище:

А) Извинявам се с аргумента, че нямам никакво време.

Б) Съгласявам се да помогна само, ако съм сигурен, че няма да ми отнеме повече от час.

В) Събирам всичките си приятели, купуваме каса бира и отиваме задружно да се трудим.

2. На общо събрание служител на фирмата от друг отдел се опитва да се самоизтъкне:

А) Чудя се кой го е поканил на срещата.

Б) Задавам му въпроси, с които целя да го накарам да се почувства неудобно.

В) Наблюдавам го, забавлявам се, но не го провокирам – нека шоуто продължи.

3. Иронизирате ли грешките си?

А) Да, с удоволствие се надсмивам над необмислените си постъпки.

Б) Правя го само пред хората, за които вярвам, че ще ме разберат.

В) Не, но обичам да се шегувате с другите.

4. Какво правите, когато сте ядосани?

А) Опитът ме е научил, че трябва да потискам емоциите си.

Б) Каквото имам да казвам, го казвам на висок глас, без задръжки.

В) Запазвам спокойствие и казвам какво не ми харесва.

5. Често ли търсите другите за съвет?

А) Само при крайна необходимост или когато вземам важно решение.

Б) Доверявам се само на интуицията си, защото тя никога не би ме подвела за разлика от хората около мен.

В) Търся съвети само в областите, в които не се чувствам сигурен.

6. Често ли влизате в пререкания и конфликти?

А) Да, понякога дори умишлено предизвиквам проблеми – това поддържа стимула ми за работа.

Б) Понякога - само когато проблемът е неминуем.

В) Често попадам в подобни ситуации, но умея бързо да се справям с тях.

7. Смятате ли, че има хора, които постигат всичко, което искат, само с усмивка?

А) Да, определено - всички мениджъри трябва да предразполагат хората, с които работят.

Б) Невинаги - усмивката понякога може да не се изтълкува правилно.

В) Хората, които са винаги усмихнати, са приятни и весели събеседници, но не вярвам, че успехът зависи от това.

8. На какви теми говорите най-често в офиса?

А) За личните си проблеми - не мога да избягам от тях.

Б) За всичко, от което се интересуват колегите ми - аз съм широко скроена личност.

В) За това как може да направим работата си по-успешна.

9. Ваш колега е в лошо настроение. Какво ще кажете?

А) Интересувам се дали проблемът е голям и как мога да помогна.

Б) Лошото настроение се разпространява със скоростта на светлината, затова не бива да бъде толерирано.

В) Разказвам виц или интересна история, с която да разведря атмосферата.

10. Бихте ли прекарали Нова година с колегите си?

А) Зависи от конкретната ситуацията.

Б) Ако са поканили и Снежанка, няма как да откажа.

В) Да, би било много весело, ако сме заедно.

Ключ:

Въпрос   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Отговори А 0 0 2 1 2 0 0 0 2 0
Б 1 1 1 0 0 1 1 2 0 1
В 2 2 0 2 1 2 2 1 1 2

Резултати:      

От 0 до 5 точки:

Общо взето, правите впечатление на своенравен човек. Определено не всички колеги, ви възприемат като приятел. Вие се държите така, както се чувствате, и това може да ги обърква. Дори настроението ви да не е превъзходно, една добра дума и малко повече откритост ще направят общуването с вас по-простичко. Така ще срещнете разбиране дори там, където обикновено не приемат лесно мнението ви.

От 6 до 13 точки:

В повечето случаи оставяте положително впечатление. Ценят ви като открит, приятен и дружелюбен човек. Въпреки това чарът ви понякога засича и изглеждате неестествено. С вашата прямота не създавате непременно ведра атмосфера и оставяте различно впечатление у колегите си.

От 14 до 20 точки:

Правите впечатление на открит, симпатичен и чаровен човек. При цялата ви сърдечност обаче оставате прагматични и решителни. Така завоювате не само симпатиите, но и респекта на заобикалящите ви. Дори висшето ръководство още да не ви е повишило, имате всички характеристики на лидер. Развивайте харизматичните си качества и не се оставяйте някой да ви ядоса. Който ви напада, го прави, защото завижда, че другите ви засвидетелстват толкова много симпатии.       

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ