Всеки зъб с номера си

Всеки зъб с номера си

Освен най-доброто от криейтив реклама от света, в раздела ни за маркетинг ви представяме и най-интересните кампании на БГ рекламните творци. Такъв скорошен пример е тази на агенция The Smarts в София за центъра по имплантология и естетична стоматология MedicalDent. Името й е „Всеки зъб с номера си”.

Кампанията се състои от четири красиви илюстрации. Всяка от тях е "завладяна" от зъб със стил и характер, страдащ от собствен, различен проблем. Идеята е да се подчертае основното конкурентно предимство на клиента, за който кампанията е изработена, а именно наличието на тесни специалисти, които се занимават с различни стоматологични задачи. Зъбът е показан като отделен герой, чиито конкретен проблем се нуждае от грижата на конкретен специалист. Трудна задача, но не и ако успееш да я илюстрираш правилно.

„Основното правило в рекламирането на зъболекарски клиники е да не се показват зъби. Е, да, но за какво са правилата в рекламата, ако не за да се нарушават, естествено отговорно и със стил”, коментират от агенцията.

Ето и илюстрациите на този БГ криейтив, който ще бъде използван за външна реклама и не отстъпва от високите международни стандарти. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световната банка препоръчва актуализация на имотния данък в България
Властите в Халкидики изхвърлят като отпадък всички чадъри и вещи, оставени на плажа
Тръмп: Ще се види накъде ще се развие войната в Украйна през следващите 2 седмици
Дясната ръка финансиста Епстийн: Никога не съм виждала Доналд Тръмп в "неподходяща обстановка"
Сезон: Туризмът отчита 6% ръст на българи и чужденци, спрямо мналата година
Бивш премиер на Италия остро критикува ЕС и го нарече „маргинален наблюдател“
Властта в САЩ уволни шефа на Агенцията за военно разузнаване
На днешната дата, 23 август. 148 години от Шипченската епопея