Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Новата силна кампания на Save the Children (видео)
След като миналата година разтърси света с майсторско видео, посветено на децата жертви на конфликта и бежанската криза в Сирия, британската организация Save the Children представя нова кампания за друг важен проблем. Неграмотността.
„Внимание, татковци! Това е за вас“, посочват маркетинг наблюдателите на Adweek, които съобщават за кампанията. Видеото акцентира върху бащата като родител – татковците безспорно са в центъра на вниманието на глобалния маркетинг през 2014 г.
Вижте още: „Татко“ - една от най-силните кампании на годината
„Перфектната дъщеря“ - една реклама, която трогва до сълзи
Целта на спота е да алармира, че само 10 минути четене заедно с детето всеки ден може да промени бъдещето му като го направи по-грамотно. Това време може да бъде отделено за него, вместо то да прекарва годините си на израстване в компютърни игри и гледане на телевизия, израствайки по лесния за родителите начин.
Сюжетът на видеото разкрива ужаса, който сънува баща, уплашен че момченцето му може да порасне и да остане недостатъчно грамотно. Смяната на кадрите е бърза, с внезапно променящи се сюжети, какъвто бе стилът на кампанията на Save the Children за бъдещето на децата, родени в Сирия.
Това е PSA или социална реклама, създадена за публичния телевизионен ефир с цел да алармира обществото за даден проблем и да му припомни колко е важен той. „Може рекламата да е хиперболизирана и да клони на моменти към черен хумор, но тя е една същинска екстремна презентация на една тежка тема и си заслужава гледането докрай“, допълва Adweek.
Ето и видеото. Много е важно да научим децата да четат, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Yahoo е близо до сделка за продажба на AOL на италианската Bending Spoons за 1,4 милиарда долара
Технологии |Удължиха срока, в който общините трябва да изготвят общите си устройствени планове
Политика |Музикални лейбъли са близо до сключване на сделки за лицензиране на изкуствен интелект
Компании |Южна Корея преговаря със САЩ за получаване на права за преработка на ядрено гориво
Свят |Затягат режима за операторите на дронове
Политика |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Ледниците в Швейцарските Алпи са намалели рязко за последните 12 месеца
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.