Топ 3 на най-ефективните тв реклами в САЩ

Рекламният клип на новия Snickers с фъстъчено масло излезе начело в тримесечния рейтинг на най-ефективните телевизионни реклами в САЩ. Класацията се изготвя на всяко тримесечие от компанията за маркетинг и анализ Ace Metrix.

Четири от първите десет позиция в рейтинга са на реклами на различни продукти на компанията Mars, която държи и Snickers, съобщава Marketing Daily.

Клипът победител показва пародийна клиентска фокус група от акули, изправени пред дилемата кого да "схрускат" – жената или мъжа. В крайна сметка везните се наклоняват в полза на мъжа, който минути по-рано се е "подкрепил" с новия Snickers с фъстъчено масло, за разлика от жената, която е закусила с филия, намазана с фъстъчено масло.

Второ място е за рекламата „Pug Attack" ("Атаката на мопса") на чипса Doritos, дело на автор любител, спечелил специален конкурс за рекламно видео на марката. Неотдавна ви я представихме в нашата редовна поредица, проследяваща най-новите и най-впечатляващи видео реклами.

На трето място е клипът на дропса M&M's "Red Can't Say He Loves Her", в която червеният М не може да се обясни в любов.

При съставянето на този рейтинг, ефективността на рекламата се оценява по скала от 0 до 950, плюс критерии като убедителност и зрителски интерес. Клипът победител е с 668 бала. Можете да го видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ